Sjenk schreef:Gvd mijn leven is een gigantisch leugen.
P_dW schreef:Een fervent blower spreekt hier.
Het blijft aan te raden om het binnen de te perken te houden, iets wat ik niet goed kan.
Slechte zaak... je leeft soms maanden in je eigen wereld zonder dat je meekrijgt wat er allemaal om je heen gebeurt.
Vandaar dat ik soms maanden lang verdwijn...
Kan ook eerlijk zeggen dat het mij vriendschappen heeft gekost en dat het allemaal mijn eigen domme schuld is.
Misschien tijd om eens te stoppen ?
EDIT: Dit is overigens geen "cry for help" of iets dergelijks.
Ik zeg dit om jonge blowers die nog niet erg bekend zijn met de lange termijn effecten van blowen hiervoor te behoeden.
In het dagelijks leven zie ik steeds meer jonge gasten die blowen en de weg kwijt raken.
The Vice schreef:Wil wel eens paddo's proberen, het probleem is dat ik niemand ken om het van te krijgen. En om ze nou te gaan zoeken op een grasveld...
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik heb vrijdag dus voor de eerste keer geblowd.
Ik denk dat ik het verkeerd deed, want de effecten waren zó minimaal dat ik niet met zekerheid durf te zeggen dat dat geen placebo-effect was.
Baron Bonk schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik heb vrijdag dus voor de eerste keer geblowd.
Ik denk dat ik het verkeerd deed, want de effecten waren zó minimaal dat ik niet met zekerheid durf te zeggen dat dat geen placebo-effect was.
Bij mij ging dat altijd hetzelfde. Wij zijn gewoon te nuchter voor die shit.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten