Jongeman schreef:Ik ben boos, Origin doet weer lekker autistisch.
Wat een luxe.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Ik zit al aan de postkoffiepoepsessie hier Marco. Lekker.
Jongeman schreef:Wat maakt die herrie daar in België dan? Hier wordt het gegarandeerd ook een avond van herrie, want lamme voetbalsupporters.
Guitarherozero schreef:Een dromer/iemand met fantasie zijn is normaal wel tof alleen met daten is echt een ramp. Ik overanalyseer alles werkelijk honderduizend keer en dan denken dat het foutloopt en dat helemaal niet zo is.
:')
DarknessFood schreef:Jongeman schreef:Wat maakt die herrie daar in België dan? Hier wordt het gegarandeerd ook een avond van herrie, want lamme voetbalsupporters.
Graafmachines. Schijnbaaf is er in het huisje naast ons iets mis waardoor ze vanaf 7 uur bezig zijn geweest.
@Sjenk: Cool! Succes daarmee! Zal vrijdag kijken of ik er iets mee kan doen, anders zal het in het weekend worden.
Guitarherozero schreef:Een dromer/iemand met fantasie zijn is normaal wel tof alleen met daten is echt een ramp. Ik overanalyseer alles werkelijk honderduizend keer en dan denken dat het foutloopt en dat helemaal niet zo is.
:')
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast