Duc schreef:Tevens gaat mijn dieet niet zo goed (ben al 2 weken niks afgevallen en zelfs een beetje aangekomen) door een gebrek aan discipline, dus heb ik maar eens een dieetplan opgezet met de hulp van Google en internet. En daar ga ik me aan proberen te houden voor 2 maanden, kijken of het me lukt. Hier staat ie. Iemand suggesties, aanvullingen, substituten?
The Vice schreef:Pinda is best vet geloof ik.
Dr. Oetker schreef:Fuck diëten, fuck gewicht, fuck calorieën tellen.
Als man zijnde hoef je niet op gewicht te letten, maar op postuur. Als je daar tevreden mee bent, is het goed.
Doe je aan krachttraining, dan bouw je spierMASSA op, en dus gewicht. Spieren wegen meer dan vet, dus dan WIL je juist aankomen in plaats van afvallen.
Wil je echter van zichtbaar vet af, dan bestaat er geen toverdieet dat voor iedereen werkt. Het enige dat WEL voor iedereen werkt is veel beweging. Ga fietsen, rennen, zwemmen, badmintonnen, of eender welke duursport om je vet te verbranden.
Wil je toch op je voeding gaan letten, probeer dan gewoon zoveel mogelijk overbodige suiker te vermijden. En dat is een stuk lastiger dan je misschien denkt. Lees van alles wat je koopt de ingrediënten maar eens.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast