MichaDutch schreef:In het Frans een presentatie over Amnesty International, waarbij je alles uit je hoofd moet kennen.
*zucht*
3NCrypt3D schreef:M'n laptop is dood. Godverdomme.
Aan de andere kant heb ik nu wel een mooi excuus om een pc in elkaar te zetten. Als iemand mij uit de liefde van zijn hart mij een PC build zou kunnen doorsturen tussen de 550 en 650 euro zou dat zeer gewaardeerd worden. Kusjes.
MichaDutch schreef:3NCrypt3D schreef:M'n laptop is dood. Godverdomme.
Aan de andere kant heb ik nu wel een mooi excuus om een pc in elkaar te zetten. Als iemand mij uit de liefde van zijn hart mij een PC build zou kunnen doorsturen tussen de 550 en 650 euro zou dat zeer gewaardeerd worden. Kusjes.
Maak een topicje aan op hardware.info, heb je meer aan dan hier (hoewel ik het ook graag zou doen <3 maar daar heb je meer kennismensen.)
Duc schreef:Sorry Crypt, momenteel ben ik platzak, afgezien van het geld dat we mogen besteden bij de Media Markt.
Duc schreef:Sorry Crypt, momenteel ben ik platzak, afgezien van het geld dat we mogen besteden bij de Media Markt.
Kwakvusj schreef:Joe, ik moest van Erik zeggen dat je ook weer eens af en toe op Pu.nl moet posten.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten