Duc schreef:Wat is... Ik Google zelf wel.
DarknessFood schreef:Er zijn zoveel games die dat hebben.
Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:De hele dag met mijn bakkes voor de PC gezeten, want geen studie en lui en shit. Moet toch eens wat verandering daarin brengen, want het enige wat op dit moment omhoog gaat is het vetpercentage.
Sochtends op lege maag dus voor je onbijt half uurtje lopen daarna normaal onbijt schijnt goed te zijn voor je verbranding. En veel water drinken
DuistereBanaan schreef:En ik ben weer eens online... VERGEEF MIJ VOOR MIJ AFWEZIGHEID... pls...
Baron Bonk schreef:Sjenk schreef:BolhoedBaard schreef:De hele dag met mijn bakkes voor de PC gezeten, want geen studie en lui en shit. Moet toch eens wat verandering daarin brengen, want het enige wat op dit moment omhoog gaat is het vetpercentage.
Sochtends op lege maag dus voor je onbijt half uurtje lopen daarna normaal onbijt schijnt goed te zijn voor je verbranding. En veel water drinken
Correct! Je hebt namelijk 's nachts je koolhydratenvoorraad verbrand (tenzij je slaapwandelt en daarbij de voorraadkast plundert) en als je dus zonder te eten 's morgens na het opstaan gaat sporten (bijv. hardlopen zoals Sjenk voorstelt), dan zal je lichaam alleen vetcellen kunnen mobiliseren voor verbranding. Daarna eiwitrijk ontbijten.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten