Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3
Jullie nog plannen voor vandaag?
BolhoedBaard schreef:Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3
BolhoedBaard schreef:Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3
Jullie nog plannen voor vandaag?
BolhoedBaard schreef:Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3?
3NCrypt3D schreef:BolhoedBaard schreef:Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3?
Wie de fak ontbijt er bij de Mac?
3NCrypt3D schreef:BolhoedBaard schreef:Damn, wat een drukte vanochtend. Volgens mij had half Oosterhout zin in een ontbijtje bij de Mac. Heb me de pleuris gewerkt, maar alles is toch nog goed gekomen :3?
Wie de fak ontbijt er bij de Mac?
Jongeman schreef:Eten ze dan hamburgers of eten ze van die ranzige ontbijt dingen (mcmuffin etc.)?
3NCrypt3D schreef:Misschien moet je het bij de andere sekse proberen :$
Guitarherozero schreef:Depri want ik faal met chicks en Watch_Dogs duurt nog lang met downloaden.
Tevens Bolhoed wat zijn je werktijden want dan kom ik ook wel keertje een shakeje (?) scoren.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten