Thominator schreef:Vanavond dik fissa.
Je wil een kwartier later naar bed maar je moeder staat het niet toe?
Wallie schreef:Maar Duc, even zonder gein, als je ooit jouw PS3 geregisterd hebt, met zo'n serialcode (die op de PS3 zelf staat dacht ik), op de PSN site van Sony dan kan Sony gelijk zien waar dat ding uithang als iemand ooit weer online gaat. Men heeft al vaker op deze manier gestolen PS3's terug gevonden.
Je kunt dus Sony inlichten als zij een oogje in het zeil willen houden.
Sjenk schreef:Niet huilen
3NCrypt3D schreef:Nieuwe huizen, nieuwe kansen.
Al blijft die eerste keer altijd de mooiste, maar dat weten we natuurlijk allemaal
DarknessFood schreef:Sjenk schreef:Niet huilen
Mans dat ik ben zeg ik dat ik zeker wel een brok in de keel kreeg. Daar is alles zo'n beetje begonnen, inclusief dit forum. Hoop meegemaakt daar, en een hoop geleerd. Best wel heftig om dat dan af te sluiten.
Sammaniac schreef:Overigens zie ik volgende week de heer Wallie weer, om ene Trent Reznor en zijn bandje te zien optreden... Ik heb weinig te klagen.
DarknessFood schreef:Oude kamer aan het leeghalen met Coen. Moment van geschiedenis afsluiten. Best heftig hoor.
Sammaniac schreef:Overigens zie ik volgende week de heer Wallie weer, om ene Trent Reznor en zijn bandje te zien optreden... Ik heb weinig te klagen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten