Tis_JahArmy_Bitch schreef:Wie kan er ook niet wachten tot er iemand voor de verandering een dikke bom op Israel gooit?
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Wie kan er ook niet wachten tot er iemand voor de verandering een dikke bom op Israel gooit?
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Klaasjan wil jij aub terug gaan naar pu.nl, want ik word een beetje moe van jou zogenaamde wijsheid over zowel voetbal als alle andere onderwerpen. Israëlieten moeten hun bek houden en blij zijn dat ze überhaupt een plek hebben om te wonen. HEt feit dat USA, UK EU en Israel samenwerken en de wapenindustrie hoog houden, banken beheren en zelf om laten vallen, crisisen creeren om er zelf beter uit te komen(elite) zeg genoeg. De beeldvorming over het midden-oosten is volkomen verdraaid hier in het westen, daar kan je de NOS en RTL hier de schuld van geven. Pas tot je mensen spreekt die uit die gebieden komen weet je wat er echt gaande is, hetzelfde geld voor Syrie. De enige die voor wereldwijde gerechtigheid kan zorgen op dit moment zouden China en Rusland moeten zijn. USA is zo corrupt als wat, samen met de EU en Israel.
Tis_JahArmy_Bitch schreef:Er zit trouwens wel bruine poep aan die takjes.
Dr. Oetker schreef:Jongens, als er met poep naar elkaar gesmeten moet worden, zorg dan wel dat het bruin is, ja?
(Ik heb geen idee wat ik met deze metafoor precies wilde zeggen, maar het leek me wel verstandig om iets nietszeggend te zeggen alvorens de boel escaleert).
Moon Keith Moon schreef:Het forums eerste ruzie! JEJ!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten