BPSG #4: Helemaal nietsch, helemaal nietsch....

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht07 mei 2013, 15:24

Goedemiddag heren. Oh, hoi dokter. Welkom terug.
Ofzoiets.
Duc

Bericht07 mei 2013, 15:26

Wie kan er ook niet wachten tot er iemand voor de verandering een dikke bom op Israel gooit?
Ini stand firm, soldier ina Jah Army, its good to give thanks and praises out to the most high, His Imperial Majesty Haile Selassie I, Conquering Lion of the Tribe of Judah, King of Kings of Ethiopia, Elect of God JAH RASTAFARI!
Tis_JahArmy_Bitch

Woonplaats: Recentelijk KFC Hoorn, das vlakbij de watermeloenenboer idd!

Bericht07 mei 2013, 15:29

Tis_JahArmy_Bitch schreef:Wie kan er ook niet wachten tot er iemand voor de verandering een dikke bom op Israel gooit?

Ja, het mag er van mij inderdaad ook wel eens van komen. Ik blijf maar telkens bhyr en chips inslaan voor als het moment daar is.
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht07 mei 2013, 15:30

Tis_JahArmy_Bitch schreef:Wie kan er ook niet wachten tot er iemand voor de verandering een dikke bom op Israel gooit?

Ik heb een vriend, van origine uit Palestina (nee echt, geen grap), en die weet behoorlijk wat van het conflict dat zich dar van afspeelt.
Hij zou niet kunnen wachten tot dat zou gebeuren.
Ofzoiets.
Duc

Bericht07 mei 2013, 15:43

Ik snap niet hoe jullie Israël de schuld kunnen geven van al dat geweld daar. Als je je geschiedenis een beetje kent is het Europa en Amerika geweest die de staat Israël hebben gecreëerd(Engeland vooral). Ik snap de woede van de Palestijnen maar ik snap de Israëlieten ook. Die gaan niet weer als lammeren naar de slachtbank.
Afbeelding
klaasjan007

Bericht07 mei 2013, 15:52

Dat is geen kwestie van wie schuld heeft. Beide kanten zullen toch eindeloos door blijven gaan met het claimen van een zogenaamd heilig gebied. De enige oplossing daarvoor is het hele gebied met de grond gelijk maken zodat het onbewoonbaar wordt en blijft.
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht07 mei 2013, 15:52

Klaasjan wil jij aub terug gaan naar pu.nl, want ik word een beetje moe van jou zogenaamde wijsheid over zowel voetbal als alle andere onderwerpen. Israëlieten moeten hun bek houden en blij zijn dat ze überhaupt een plek hebben om te wonen. HEt feit dat USA, UK EU en Israel samenwerken en de wapenindustrie hoog houden, banken beheren en zelf om laten vallen, crisisen creeren om er zelf beter uit te komen(elite) zeg genoeg. De beeldvorming over het midden-oosten is volkomen verdraaid hier in het westen, daar kan je de NOS en RTL hier de schuld van geven. Pas tot je mensen spreekt die uit die gebieden komen weet je wat er echt gaande is, hetzelfde geld voor Syrie. De enige die voor wereldwijde gerechtigheid kan zorgen op dit moment zouden China en Rusland moeten zijn. USA is zo corrupt als wat, samen met de EU en Israel.
Ini stand firm, soldier ina Jah Army, its good to give thanks and praises out to the most high, His Imperial Majesty Haile Selassie I, Conquering Lion of the Tribe of Judah, King of Kings of Ethiopia, Elect of God JAH RASTAFARI!
Tis_JahArmy_Bitch

Bericht07 mei 2013, 15:54

Verder zitten die joden helemaal verkeerd, want het echte Israel is ergens in het huidige Ethiopie, maar dat niemand dat weet neem ik niemand kwalijk, dat is geschiedenisvervalsing.
Tis_JahArmy_Bitch

Bericht07 mei 2013, 15:58

Tis_JahArmy_Bitch schreef:Klaasjan wil jij aub terug gaan naar pu.nl, want ik word een beetje moe van jou zogenaamde wijsheid over zowel voetbal als alle andere onderwerpen. Israëlieten moeten hun bek houden en blij zijn dat ze überhaupt een plek hebben om te wonen. HEt feit dat USA, UK EU en Israel samenwerken en de wapenindustrie hoog houden, banken beheren en zelf om laten vallen, crisisen creeren om er zelf beter uit te komen(elite) zeg genoeg. De beeldvorming over het midden-oosten is volkomen verdraaid hier in het westen, daar kan je de NOS en RTL hier de schuld van geven. Pas tot je mensen spreekt die uit die gebieden komen weet je wat er echt gaande is, hetzelfde geld voor Syrie. De enige die voor wereldwijde gerechtigheid kan zorgen op dit moment zouden China en Rusland moeten zijn. USA is zo corrupt als wat, samen met de EU en Israel.

Jij hebt zeker met Palestijnen uit dat gebied gesproken? Niet met Joden dat is zeker. Ach dan moeten we met zijn allen maar weer alle joden gaan vermoorden. Flikker toch op man. Jij bent echt typisch zo iemand die de tweede wereld oorlog is vergeten. Daar werden dezelfde drogredenen gebruikt om joden zwart te maken die jij ook gebruikt. Als je echt zo'n heilig boontje bent en zo tegen de wapenindustrie bent dan moet je ook een bom gooien op Rotterdam en Amsterdam want daar is de meeste doorvoer van wapens. Als er één land corrupt is dan is het Nederland. Dan gooien we toch ook gezellig een bommetje op onszelf?
Afbeelding
klaasjan007

Bericht07 mei 2013, 16:02

Als je durft te begrijpen dat alle grote nog staande banken worden beheerd door joodse families, worden ene hoop onbegrijpelijke wereldproblemen gelijk een stuk duidelijker. Als je weet dan ABN ruim 500 MILJARD van ONZE euro's heeft geinvesteerd in Kernwapenfabrieken( dit kan je zo opzoeken en is ook gewoon op het "nieuws" geweest) moet er een belletje gaan rinkelen. Want waarom zoveel geld investeren in fabrieken die wapens maken die we nooit van plan zijn te gaan gebruiken? Tenzij je weet dat ze in de nabije toekomst wel gebruikt gaan worden en zo je geld verdubbeld terug krijgt ;)
Ik noem ABN als voorbeeld, maar check http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... makers.xml
Tis_JahArmy_Bitch

Bericht07 mei 2013, 16:04

Fittie!
Nyx

Klaasjan hou alsjeblieft op. Dit heeft niks te maken met facisme of wat dan ook. Ik zef wel een bom op Israel gooien, maar dat was generaliserend gesproken. Gooi ze vooral op die grote gebouwen, niet in dorpjes of steden. Voed vervolgend de kinderen op met een normaal wereldbeeld, en over 2 generaties heerst er wereldvrede.
Tis_JahArmy_Bitch

Jongens, als er met poep naar elkaar gesmeten moet worden, zorg dan wel dat het bruin is, ja?
(Ik heb geen idee wat ik met deze metafoor precies wilde zeggen, maar het leek me wel verstandig om iets nietszeggend te zeggen alvorens de boel escaleert).
Afbeelding
Dr. Oetker

Bericht07 mei 2013, 16:05

Naa ik gooi met stenen en takken, Klaasjan is meer van het schieten met raketten op onschuldige mensen.
Tis_JahArmy_Bitch

Bericht07 mei 2013, 16:12

Och, wat hou ik toch van ruzies.
Afbeelding
thebasetone

Bericht07 mei 2013, 16:13

Zo, druk dagje vandaag, bahbah. En het is nog wel vakantie. :(
De Valk

Er zit trouwens wel bruine poep aan die takjes.
Tis_JahArmy_Bitch

Tis_JahArmy_Bitch schreef:Er zit trouwens wel bruine poep aan die takjes.

Dan is t goed.
Afbeelding
thebasetone

Bericht07 mei 2013, 16:25

Dr. Oetker schreef:Jongens, als er met poep naar elkaar gesmeten moet worden, zorg dan wel dat het bruin is, ja?
(Ik heb geen idee wat ik met deze metafoor precies wilde zeggen, maar het leek me wel verstandig om iets nietszeggend te zeggen alvorens de boel escaleert).

Prachtig, met gevoel geschreven.
Jij verdient een sticker!
Marsmannetje

Bericht07 mei 2013, 16:33

Wereldvrede haha.
Afbeelding
klaasjan007

Bericht07 mei 2013, 16:34

Lief zijn tegen elkaar. Kusje op de lippen, en weer hand in hand door het park heen.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht07 mei 2013, 16:42

En dit keer had ik er niet eens iets mee te maken, holy shit!
Absolute freedom is no better than chaos
Haatmeneer

Bericht07 mei 2013, 17:00

boomstein je hebt elektronische mail. Als er vragen zijn zie ik ze wel verschijnen
I'm on a ship. If you dont know. Well now you know.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Sjenk

Bericht07 mei 2013, 17:05

Het forums eerste ruzie! JEJ!
Afbeelding

Democracy is non negotiable.
Moon Keith Moon

Bericht07 mei 2013, 17:08

Moon Keith Moon schreef:Het forums eerste ruzie! JEJ!

Ik denk niet dat dit het forums eerste ruzie is.
Jij verdient een sticker!
Marsmannetje

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer