Duc schreef:Welke?
(Ben ooit eens begonnen met Morning Glories en heb er nog een aantal... Allemaal nog niet uitgelezen.)
Kwakvusj schreef:Man, wat kan daten leuk zijn.
Enzevil schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Wat ik ook niet vaak genoeg kan zeggen is dat ik niet snap dat als je op vakantie bent dat je constant op een forum zit.
Ga leuke dingen doen als je daar bent, in plaats van constant achter een pc, tablet, smartphone of wat dan ook te zitten.
3NCrypt3D schreef:Enzevil schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Wat ik ook niet vaak genoeg kan zeggen is dat ik niet snap dat als je op vakantie bent dat je constant op een forum zit.
Ga leuke dingen doen als je daar bent, in plaats van constant achter een pc, tablet, smartphone of wat dan ook te zitten.
Het weer is kut en we zitten in een all-inclusive resort, en ik ben brak omdat ik weinig geslapen heb. Er is weinig te doen. Volgende week gaan we meer de stad in, dus kun je ophouden met bitchen.
Enzevil schreef:1. Zonnen - Geen zon, bewolkt
2. Zwemmen - Geen zon, koud
3. Wandelen - Gaap
4. Met wie je daar bent, eerst een bal kopen, vervolgens voetballen op het strand - Das een goeie
4. Lunchen - Het is bijna 11 uur?
5. Winkelen - Geen geld bij me, en we kunnen veel betere prijzen krijgen als we zaterdag naar een ander hotel ín de stad gaan
6. Ontdekken wat het hotel allemaal heeft te bieden - Zwembad. Buffet. Strand.
7. Nieuwe mensen leren kennen - :$$$
8. Chillen met die nieuwe mensen - :$$$$
9. Leuke (kaart)spellen doen met wie je daar ook bent - Ja kan
10. Naar een recreatie geval gaan - Grinnik
11. Gezellig kletsenbetsen - Meid!
12. Lezen wat je leuk vindt in een loungebank(boeken, strips) - Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik heb al een paar keer gepost dat ik in 4 dagen al anderhalf boek heb uitgelezen
Enzevil schreef:Punten 7 & 8 zijn heel belangrijk. Die kunnen ervoor zorgen dat je vakantie veel leuker wordt. Elke vakantie ga ik samen met iemand een vakantie groep proberen te maken.
Natuurlijk is het 't leukste als je alleen maar Nederlanders bij elkaar schraapt, maar het kan ook gewoon met iedereen die redelijk Engels spreekt.
Uiteraard is het ook wel eens niet gelukt, maar dan kan je er alsnog een leuke vakantie van maken!
Het is zo leuk zoals je het zelf maakt, als sommige dingen wel een beetje mee zitten natuurlijk.
En bedankt voor je compliment, ik voel me gevleid.
Enzevil schreef:1. Zonnen
2. Zwemmen
3. Wandelen
4. Met wie je daar bent, eerst een bal kopen, vervolgens voetballen op het strand
4. Lunchen
5. Winkelen
6. Ontdekken wat het hotel allemaal heeft te bieden
7. Nieuwe mensen leren kennen
8. Chillen met die nieuwe mensen
9. Leuke (kaart)spellen doen met wie je daar ook bent
10. Naar een recreatie geval gaan
11. Gezellig kletsenbetsen
12. Lezen wat je leuk vindt in een loungebank(boeken, strips)
Genoeg dingen op te noemen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten