De dealer van mijn maat is óf dom óf een chille gast. We kregen voor 10 euro anderhalve gram, terwijl je in de shop 1 gram krijgt voor €10.50.
Rare jongens die drugsgasten
De Valk schreef:Of het is waardeloze kwaliteit, allemaal takjes ed.
Dr. Oetker schreef:Het raar vinden dat je bij een thuisdealer minder hoeft te betalen dan bij een coffeeshop...
Rare jongens, die n00b-blowers.
1337n00b schreef:Okee,
Ik ben zelf een liefhebber, niet omdat ik dat cool vind, maar omdat ik nieuwsgierig ben.
Kan dus over de effecten van veel dingetjes wel meepraten, maar over verslaving niet, ik kan namelijk ook heel goed dingen niet doen.
Voor veel mensen is afblijven van iets wat je een goed gevoel bezorgt moeilijk, en dat is logisch, de truuk is om gelukkig te zijn zonder, en als je dan gebruikt ben je gelukkig met een reden.
Ik vind ook dat iedereen boven de 20 helemaal zelf moet kunnen beslissen wat ie gebruikt, legaliseer alles!
peace
(mocht je vragen hebben over het een of ander.. schroom niet en stuur een bericht.)
1337n00b schreef:thuisdealer is altijd guller want goedkoop inkopen en geen winkelpand met verplicht afdragen en btw en ongein. daarom is huisdealerdt altijd goedkoper.
1337n00b schreef:van wie eigenlijk, oh Heer Oetker, roeleerder van het universum?
1337n00b schreef:verboten
3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:verboten
Baron Bonk schreef:3NCrypt3D schreef:1337n00b schreef:verboten
Als je iets in het Duits zegt komt het altijd dramatischer over. Hast du das verstanden?!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten