Thominator schreef:Weet iemand trouwens een goed programmaatje waarmee je je telefoon kunt traceren of volledig kunt blokkeren of wat dan ook van een afstand voor het geval ie gestolen is?
h0bb1t schreef:Had je seks?
h0bb1t schreef:Er hangen nog steeds veel autisten rond op de PUmunnity.
MichaDutch schreef:h0bb1t schreef:Er hangen nog steeds veel autisten rond op de PUmunnity.
Vooral diegene die mij uitschold voor nerd :'(
Spelen veel mensen dat nog steeds? Is echt al weer jaren geleden dat ik dat echt veel speelde.
h0bb1t schreef:Spelen veel mensen dat nog steeds? Is echt al weer jaren geleden dat ik dat echt veel speelde.
Ik speelde het een tijd in beta, en na release en het was echt een rotzooi.
Nu support Valve het spel echt in alle opzichten. De game is erg gebalanceerd (op enkele maps na), skins geven het allemaal een frisse wind, de competitive scene groeit met de maand, en het is de toegankelijkste Counter Strike tot nu toe. Compleet andere game dan tijdens de release.
Maar dat is mijn mening.
Guitarherozero schreef:Was om 6:17 thuis. Was op zich leuk avondje met veel (oude) bekenden alleen wel beetje onnodige drama door domme en naïeve kutjes.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Holy shit jongens.
Een paar uur geleden zijn dus een paar duizend E.T.-cartridges gevonden in de woestijn in New Mexico... Het was allemaal waar!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten