Vannacht heb ik in de wc gebraakt. Het was bruin, dus dan is het een soort vloeibare poep uit je mond toch? Nu maar weer eens een traditionele lading bekijken.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Er kwam nog een keer zo'n megadrol, maar omdat de zwanenhals nog altijd een obstructie vasthield, dreef er een drol van 25 cm ter hoogte van de rand van de pot. Zeer intrigerend beeld. Gelukkig ging het hele zootje dit keer met wat overtuiging van de ontstopper pleite.
''Sufferin' succotash!'' - Sylvester James Pussycat Sr. ''Mijn vrouw dreigt weleens dat ze alles weg gaat gooien. Maar ze moet niet zeiken.'' - Squall
Gisteravond bij een feestje geweest waar Grolsch het bier van keus was van de gastheer en dat heeft altijd desastreuze gevolgen voor m'n stoelgang de volgende dag.
Geloof me, dat had geen enkele zin. Deze heeft tenminste gewoon rubbertjes ertussen zitten zodat je daadwerkelijk iets aan/vast te draaien hebt. En het is hout, dus als het meezit zal deze niet door midden breken.