MichaDutch schreef:Woah.
Nou ik heb dus nog nooit iets op. Nog nooit gerookt/geslikt/gespoten/geïnjecteerd whatever.
Dr. Oetker schreef:Welnee. Ik ben een stoute bejaarde van 35.
En een veteraan in het gebruik van plantaardige drugs.
Van bananenschillen, visvoer, en boomschors tot Cannabis sativa en Salvia divinorum...
...van Ololiuqui en Lophophora williamsii tot Straphoria cubensis en Datura wrightii.
Been there, done that.
3NCrypt3D schreef:MichaDutch schreef:Woah.
Nou ik heb dus nog nooit iets op. Nog nooit gerookt/geslikt/gespoten/geïnjecteerd whatever.
Ik injecteer dagelijks 3 marihuanas
DarknessFood schreef:Alles waar chemische rommel in zit is in mijn ogen niet goed.
DarknessFood schreef:Dr. Oetker schreef:Welnee. Ik ben een stoute bejaarde van 35.
En een veteraan in het gebruik van plantaardige drugs.
Van bananenschillen, visvoer, en boomschors tot Cannabis sativa en Salvia divinorum...
...van Ololiuqui en Lophophora williamsii tot Straphoria cubensis en Datura wrightii.
Been there, done that.
Bananenschillen? Leg eens uit, want dit topic is om elkaar bij te brengen, dus geen google in dit geval.
Sjenk schreef:Rook je die dingen dan of wat je doe je er mee dat je van onder "invloed"van wilt raken?
DarknessFood schreef:Sjenk schreef:Rook je die dingen dan of wat je doe je er mee dat je van onder "invloed"van wilt raken?
Ja dit.
Sjenk schreef:DarknessFood schreef:Sjenk schreef:Rook je die dingen dan of wat je doe je er mee dat je van onder "invloed"van wilt raken?
Ja dit.
Ja of je moet er over uit glijden en dan vol met je bakkes op de stoeprand knallen.
3NCrypt3D schreef:MichaDutch schreef:Woah.
Ik injecteer dagelijks 3 marihuanas
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten