URFcrank is OPcrank.
Ban Veigar, stack shitloads aan AP, stomp mensen op hun neus met elke drie seconden twee 1.0 AP nukes.
Ik geloof dat ik een penta had.
Edit: iemand killstealen met de Long Range Fist of Destiny telt daarbij dus ook mee.
MajestueuzeEenhoorn schreef:URFcrank is OPcrank.
Ban Veigar, stack shitloads aan AP, stomp mensen op hun neus met elke drie seconden twee 1.0 AP nukes.
Ik geloof dat ik een penta had.
Edit: iemand killstealen met de Long Range Fist of Destiny telt daarbij dus ook mee.
3NCrypt3D schreef:Waarom wordt ik met debielere teams gematched in Bronze 1 dan Bronze 4?
Ik krijg nu volgens mij allemaal Silver 5 mongooltjes die eigenlijk in Bronze 5 moeten zitten gematched.
Verschrikkelijk irritant, 3 keer op een rij 2 feeders, en support role, waardoor je ook niet kan carryen.
En mij duo-maat reageert niet. Zo wga ik dus niet uit Bronze komen
Jongeman schreef:Speel Master Yi, haal Feral Flare, solo Baron, dunk scrubs. Feral Flare is echt keigoaf.
Udyr werkt btw ook met Feral Flare, ik ga later meer junglers proberen.
Jongeman schreef:Je kan met iedereen carryen mits je goed speelt.
3NCrypt3D schreef:Jongeman schreef:Je kan met iedereen carryen mits je goed speelt.
Want het is zo makkelijk om te carryen met een support.
Jongeman schreef:Speel Master Yi, haal Feral Flare, solo Baron, dunk scrubs. Feral Flare is echt keigoaf.
Udyr werkt btw ook met Feral Flare, ik ga later meer junglers proberen.
Jongeman schreef:Xin Zhao is ook echt erg goed met Feral Flare, ik ben best blij met dat item.
Tevens beantwoordde qtpie net een vraag die ik stelde bij zijn stream nu ben ik blij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten