Dr. Oetker schreef:DarknessFood schreef:Oh? Wie dan?
Dit figuur.
IK ZAL HEM NOOIT ALS KONING ERKENNEN!
Dr. Oetker schreef:Gezien de aanwezigheid van vele mijner dappere broeders (en enkele onbekende lakeien/narren), zal ik maar alvast wat bhyrtjes neerzetten.
Bieltje zal zo nog even wat draakgebrande pinda's regelen...
Dr. Oetker schreef:Gezien de aanwezigheid van vele mijner dappere broeders (en enkele onbekende lakeien/narren), zal ik maar alvast wat bhyrtjes neerzetten.
Boomstein schreef:Dr. Oetker schreef:Gezien de aanwezigheid van vele mijner dappere broeders (en enkele onbekende lakeien/narren), zal ik maar alvast wat bhyrtjes neerzetten.
En dan zet je Heineken op tafel?
thebasetone schreef:Boomstein, aangezien pm het niet doet stuur ik het even hier.
beneden bij "geregistreerde gebruikers" staat "Google [bot]", aangezien bot niet erg goed klinkt (spambot etc.) meldde ik het maar even:).
thebasetone schreef:Boomstein, aangezien pm het niet doet stuur ik het even hier.
beneden bij "geregistreerde gebruikers" staat "Google [bot]", aangezien bot niet erg goed klinkt (spambot etc.) meldde ik het maar even:).
Sjenk schreef:dat heb ik ook net gedaan en toen stond er wat in mijn postvak uit, maar deze is nu weer leg en geen enkel spoor van mijn verzonden bericht.
Trouwen Ruben ben je nog steeds boswachter?
Dr. Oetker schreef:Nou, ik heb vele landen doorkruisd, veldslagen geleverd, volkeren uitgeroeid, dorpen geplunderd, paarden onthoofd, en het gras gemaaid.
En bhyr gedronken, want dat mocht wel gevierd worden, dacht ik zo.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten