Marsmannetje schreef:The Vice schreef:Nee.
"Gemeend racisme en directe aanvallen op specifieke users worden bestraft met een waarschuwing of ban."
Whoah! Hebben wij regels hier?
Marsmannetje schreef:The Vice schreef:Nee.
"Gemeend racisme en directe aanvallen op specifieke users worden bestraft met een waarschuwing of ban."
Guitarherozero schreef:Haha atm S.T.A.L.K.E.R aan het spelen en je voelt aan werkelijk alles dat het in Oost-Europa is gemaakt.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Baron Bonk schreef:Prepare your boxers:
Dayum. Als ik over vijfeneenhalf jaar oud genoeg ben (dankje overheid met je nieuwe tyfusregels) wil ik een Streetfighter, maar dat dingetje van jou is ook niet mis!
Guitarherozero schreef:Morgen mensen enquêteren die niet geënquêteerd willen worden aight.
Btw als je in de buurt van Amesfoort of Zeist woont en je wilt een enquete voor me invullen zou dat supermegalief zijn!
Duc schreef:Jezus, 3.5 uur niks gepost in les avonduurtjes. Da's belachelijk, en ik maak er een eind aan! MUHAHAHAHA!
3NCrypt3D schreef:Guitarherozero schreef:Haha atm S.T.A.L.K.E.R aan het spelen en je voelt aan werkelijk alles dat het in Oost-Europa is gemaakt.
Ik heb gehoord dat ie heel leuk is, maar ook heel slecht.
Baron Bonk schreef:Guitarherozero schreef:Morgen mensen enquêteren die niet geënquêteerd willen worden aight.
Btw als je in de buurt van Amesfoort of Zeist woont en je wilt een enquete voor me invullen zou dat supermegalief zijn!
Shit! Leusden, maar gisteren niet gelezen Waar ging het over?
Guitarherozero schreef:Dikke shoutout naar Duc voor het invullen van mijn enquete. Ga je wel eens met de trein en wil je me helpen stuur maar pmetje met je email dan stuur ik het ff.
Marsmannetje schreef:Guitarherozero schreef:Dikke shoutout naar Duc voor het invullen van mijn enquete. Ga je wel eens met de trein en wil je me helpen stuur maar pmetje met je email dan stuur ik het ff.
Wat voor een enquete is het?
Marsmannetje schreef:Als je wil kan ik er wel eentje invullen.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast