Deze vond ik best vet:
MichaDutch schreef:Iemand die vette post-apocapytische wallpapers weet a la die van De Valk BF4 hierboven? 1920x1080 reso.
Duc schreef:MichaDutch schreef:Iemand die vette post-apocapytische wallpapers weet a la die van De Valk BF4 hierboven? 1920x1080 reso.
Gewoon even wat rondkijken, /wg/ heeft altijd wel een post-apocalyptische thread. Naar wat ben je specifiek op zoek? Gebouwen, dudes met gasmaskers, mechs? Ik heb van alles wel wat.
MichaDutch schreef:Duc schreef:MichaDutch schreef:Iemand die vette post-apocapytische wallpapers weet a la die van De Valk BF4 hierboven? 1920x1080 reso.
Gewoon even wat rondkijken, /wg/ heeft altijd wel een post-apocalyptische thread. Naar wat ben je specifiek op zoek? Gebouwen, dudes met gasmaskers, mechs? Ik heb van alles wel wat.
De natuur die de stad heeft overgenomen. Bekende gebouwen, maar dan scheefstaand, met planten en bomen erin groeiend. Er mogen wel personen op staan enzo. Die van Drieënkirptdried is awesome. Maar The Division-stijl dig ik ook wel. Geen mechs en shit, gasmaskers mag, maar dan niet een portret ofzo. Ik zoek meer een soort landschap, maar dan apocalyptisch (+ de dingen eerder gezegd, met gebouwen en shit). Niet per se vergezichten.
En Crypt, ik dig natuurlijk wel 1920x1080 reso.
3NCrypt3D schreef:Verwend vaginakind
Thominator schreef:Bij de weg, Duc, ik kreeg vandaag of gister ergens een melding van een nieuwe systeemupdate. Ben zelf een beetje anxious om dat te downloaden, heb jij em al? (9.2.A.0.295)
Oh, en Android 4.3? Mijne runt 4.1.2, want dat was de laatste update die ie toen vond in dat programma. wut
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten