Die dude rockt hard.
Oh, en Yasuo + Cho + Rammus op TT is zo'n goeie combo... Ik spring een gat in de lucht en word ge-ult
3NCrypt3D schreef:Ik zit nu in Bronze 3. Met 4 wins, 6 losses, en 7 potjes met meer kilss dan deaths.
Riot pls.
Sjenkert, mijn oplettende oog zag dat jij ook in Bronze 3 zit. Zin om samen te queuen?
3NCrypt3D schreef:Ik zit nu in Bronze 3. Met 4 wins, 6 losses, en 7 potjes met meer kilss dan deaths.
Riot pls.
Sjenkert, mijn oplettende oog zag dat jij ook in Bronze 3 zit. Zin om samen te queuen?
Jongeman schreef:3NCrypt3D schreef:Ik zit nu in Bronze 3. Met 4 wins, 6 losses, en 7 potjes met meer kilss dan deaths.
Riot pls.
Schuddend mijn hoofd, er is veeeeel meer dan of je meer kills dan deaths hebt. Dat je veel kills hebt betekent niet dat je nuttig bent voor het team.
3NCrypt3D schreef:Dat weet ik, maar kijkend naar de kwaliteit van matchmaking in LoL laat zien, verwacht ik niet dat ze een code hebben om teamwork te bekijken. Turrets neerhalen etc. zal waarschijnlijk ook belangrijk zijn, maar het rare is, dat ik net degene ben die ze wreckt.
Also, de hoeveelheid ramdebielen in Ranked is zo enorm hoog. Ik zit net in een nieuw potje, de rollen zijn mooi verdeeld, en vervolgens kiest de 4de gast, die tot dan nog helemaal niet gepraat had, opeens FUCKING WUKONG. k*****!
Dit soort mensen is waarom het niet mogelijk is om uit Bronze te komen. Gadverdamme, wat wil ik die mensen in het fucking gezicht slaan. Klootzakken dat het zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten