Guitarherozero schreef:@ Wallie
Leon de Winter?
Tevens lijkt MGSV me echt fucking goaf alleen is ie niet op pc.
Ik ben in de war nu, help help help
MichaDutch schreef:Leon de Winter ja. Op zich wel een oké boek om te lezen. Nu beginnen aan Damokles-kamer.
Duc schreef:The Vice schreef:Men is niet tevreden met mijn profielwerkstuk dus ik heb een vierkant rooster tot het goed is.
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
The Vice schreef:Duc schreef:The Vice schreef:Men is niet tevreden met mijn profielwerkstuk dus ik heb een vierkant rooster tot het goed is.
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Begeleider vindt het onvoldoende dus ik krijg een vierkant rooster van haar tot het voldoende is.
MichaDutch schreef:Baron Bonk schreef:Eindelijk, eindelijk, na talloze jaren smachtend naar dat gat op de boekenplank te hebben gestaard heb ik de zeer schaarse Donald Duck Pocket 22 kunnen bemachtigen en is mijn collectie compleet. Olé!
Als je de witte pockets bedoeld, dan heb ik die ook
Ik heb ze ook gespaard, ik heb er rond de 40 in totaal, inclusief Engelse versies en mini-pockets.
Neyeox schreef:Baron Bonk schreef:Eindelijk, eindelijk, na talloze jaren smachtend naar dat gat op de boekenplank te hebben gestaard heb ik de zeer schaarse Donald Duck Pocket 22 kunnen bemachtigen en is mijn collectie compleet. Olé!
Had dat gezegd dan. Die heb ik ook liggen...
Baron Bonk schreef:Niet helemaal game gerelateerd, maar iemand die nog Donald Duck pockets (22 & 72) of Dagobert Duck albums (nummer 54, 55 en 57) in de aanbieding heeft? Met name die Dagobertjes zijn moeilijk te vinden in het tweedehands circuit.
Baron Bonk schreef:Mij best jonguh! Heb je de rest ook compleet of is het toeval dat je dit zeer gewilde exemplaar in je bezit hebt? Zelf baalde ik al jaren aangezien nr. 20 mijn eerste pocket was. De eerstvolgende daarna was pas nr. 28 :S
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten