thebasetone schreef:Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de nieuwe mods worden?
Nooit, dat is namelijk een staatsgeheim.
thebasetone schreef:Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de nieuwe mods worden?
thebasetone schreef:Oh mensen, ik heb al tien berichten gepost! Omgomgomggmogmfhs.
Ik ben de aktyfuste lit van alle.
Marsmannetje schreef:thebasetone schreef:Oh mensen, ik heb al tien berichten gepost! Omgomgomggmogmfhs.
Toe maar 10 berichten, jij de beker.
Neyeox schreef:Marsmannetje schreef:thebasetone schreef:Oh mensen, ik heb al tien berichten gepost! Omgomgomggmogmfhs.
Toe maar 10 berichten, jij de beker.
Zegt de forum spammerd.
Neyeox schreef:Zegt de forum spammerd.
Marsmannetje schreef:Neyeox schreef:Zegt de forum spammerd.
Haha nice, maar kom op je hebt 10 berichten geplaatst nou wow geweldig zeg.
thebasetone schreef:Wow het was maar een grapke zeg.
thebasetone schreef:Jij bent ook niet altijg grappig denk
BolhoedBaard schreef:Jezus tyfus, die drankspelletjes zijn niet goed voor je gestel. Zat als n maleier. Tof, want om 9 uur moet ik er weer uit om t huis te versieren, want pa is 50 jaar dn maandag.
Neyeox schreef:BolhoedBaard schreef:Jezus tyfus, die drankspelletjes zijn niet goed voor je gestel. Zat als n maleier. Tof, want om 9 uur moet ik er weer uit om t huis te versieren, want pa is 50 jaar dn maandag.
Alvast gefeliciteerd. Maar je moet er nu om 9 uur uit om voor maandag het huis te versieren. Hoelang ben je daar mee bezig dan?
BolhoedBaard schreef:Jezus tyfus, die drankspelletjes zijn niet goed voor je gestel. Zat als n maleier. Tof, want om 9 uur moet ik er weer uit om t huis te versieren, want pa is 50 jaar dn maandag.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten