Guitarherozero schreef:Wut valk woon jij in Gilze beter kom je biertjes drinken in Oosterhout.
Mag ik meedoen?
Guitarherozero schreef:Wut valk woon jij in Gilze beter kom je biertjes drinken in Oosterhout.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Heb je dat koorslipje van één van deze dames bemachtigd dan?
Sjenk schreef:Baron Bonk schreef:Shit Oetker! Das niet mooi! Net zo min dat het fijn is om vrijdagnacht om 04:30 wakker te worden omdat de onderburen liggen te ketsen. Eerst dacht ik dat ze bezig waren zeehondenpuppies dood te knuppelen, maar toen ik beter luisterde (niet zo veroordelend kijken, dat zou jij ook doen als je midden in de nacht ergens wakker van wordt), bleek het de buurvrouw te zijn die kreupel geneukt werd (zo klonk het althans). Gelukkig wist ik dat het klaar was toen ik de buurman hoorde. Een uur later hing ik met m'n kop boven de plee :S
Klinkt als een geweldige ervaring. Had dan aangebeld en gevraagd of je mee mocht doen zodat je de hele flat tenminste wakker kunt maken. Onder het motto samen spelen samen delen.
MichaDutch schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Heb je dat koorslipje van één van deze dames bemachtigd dan?
Nee, van die man linksachter.
3NCrypt3D schreef:Mijn mail gecheckt, wat ben je mij nou aan het negeren Duc?!
Duc schreef:3NCrypt3D schreef:Mijn mail gecheckt, wat ben je mij nou aan het negeren Duc?!
Wut?
@Le Baron
Aight, zal ik doen!
En heren, als jullie ooit neigingen krijgen om je als een kat voor te doen, dan stel ik voor dat je dit spel speelt:
Catlateral Damage!
Duc schreef:3NCrypt3D schreef:Mijn mail gecheckt, wat ben je mij nou aan het negeren Duc?!
Wut?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten