The Vice schreef:3NCrypt3D schreef:The Vice schreef:Moet je eens Dungeons and Dragons spelen.
Dat doe ik ook.
Het bordspel?
Nee. Ik doe da legit shit
The Vice schreef:3NCrypt3D schreef:The Vice schreef:Moet je eens Dungeons and Dragons spelen.
Dat doe ik ook.
Het bordspel?
The Vice schreef:3NCrypt3D, ik wil niet moeilijk doen maar het bordspel is juist de "legit shit". Dungeons and Dragons is de fucking OG der role playing games.
DarknessFood schreef:Ik denk dat hij die shit bedoelt met zo'n dungeon master erbij, en dobbelstenen en shit.
De Valk schreef:Ik moet me opgeven voor decentrale selectie, en al een universiteit invullen, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil. Wat denken jullie? Groningen, Amsterdam of Nijmegen?
Jongeman schreef:De Valk schreef:Ik moet me opgeven voor decentrale selectie, en al een universiteit invullen, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil. Wat denken jullie? Groningen, Amsterdam of Nijmegen?
Nijmegen ken ik niet maar ik ken veel mensen die in Groningen zitten en het schijnt daar erg leuk te zijn.
Thominator schreef:Jongeman schreef:De Valk schreef:Ik moet me opgeven voor decentrale selectie, en al een universiteit invullen, maar ik weet nog steeds niet wat ik wil. Wat denken jullie? Groningen, Amsterdam of Nijmegen?
Nijmegen ken ik niet maar ik ken veel mensen die in Groningen zitten en het schijnt daar erg leuk te zijn.
Wat voor studie wou je ook al weer doen? En qua plaats zou ik Nijmegen zeggen, maar dat zeg ik alleen omdat ik daar ook zit.
DarknessFood schreef:Ik heb een hekel aan Amsterdam. Lelijke stad met irritante mensen die denken dat ze de shit zijn omdat ze Amsterdammer zijn.
Baron Bonk schreef:Shit Oetker! Das niet mooi! Net zo min dat het fijn is om vrijdagnacht om 04:30 wakker te worden omdat de onderburen liggen te ketsen. Eerst dacht ik dat ze bezig waren zeehondenpuppies dood te knuppelen, maar toen ik beter luisterde (niet zo veroordelend kijken, dat zou jij ook doen als je midden in de nacht ergens wakker van wordt), bleek het de buurvrouw te zijn die kreupel geneukt werd (zo klonk het althans). Gelukkig wist ik dat het klaar was toen ik de buurman hoorde. Een uur later hing ik met m'n kop boven de plee :S
De Valk schreef:Thominator schreef:Jongeman schreef:
Wat voor studie wou je ook al weer doen? En qua plaats zou ik Nijmegen zeggen, maar dat zeg ik alleen omdat ik daar ook zit.
Ik wil tandheelkunde gaan doen. Nijmegen is het dichtste bij, (ik woon in Gilze, tussen Breda en Tilburg) en Groningen is dus echt ver weg.
Maar ik heb gehoord dat Groningen heel leuk is en Nijmegen wat saaier. Bovendien wil ik graag bij een vereniging, en een vereniging sfeer heerst niet echt in Nijmegen. Amsterdam kan ook leuk zijn, maar ik weet het nog niet.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten