BolhoedBaard schreef:Ik ga zodadelijk met wat vrienden zuipen. is ook belangrijk. Jullie zullen me waarschijnlijk dus vanaaf niet meer zien/lezen/horen.
DuistereBanaan schreef:BolhoedBaard schreef:Ik ga zodadelijk met wat vrienden zuipen. is ook belangrijk. Jullie zullen me waarschijnlijk dus vanaaf niet meer zien/lezen/horen.
BolhoedBaard schreef:Ik ga zodadelijk met wat vrienden zuipen. is ook belangrijk. Jullie zullen me waarschijnlijk dus vanaaf niet meer zien/lezen/horen.
DarknessFood schreef:Zojuist een voorproefje gezien van het nieuwe forum. Ziet er goed uit! Zodra die live is zullen jullie dat ook zeggen. That's it for now.
Sjenk schreef:Boomstein schreef:Er draait MySQL 4.1 op de server en ik laat alles via de database lopen. Encrypted uiteraard.
-edit- Niet via SSL trouwens
Jammer bij ons leren ze sql server. Mysql is meer voor de hobyist en kleine programmatjes enzo. Maar hoe leer jezelf aan zoek je alles op qua code enzo of heb je boeken?
thebasetone schreef:Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de nieuwe mods worden?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten