MajestueuzeEenhoorn schreef:Het gaat om de kat die er omheen... rent?
En ik heb zelf ook geen flauw idee wat het is. Pizza, vloerkleed... Schiet mij maar lek.
Neyeox schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Het gaat om de kat die er omheen... rent?
En ik heb zelf ook geen flauw idee wat het is. Pizza, vloerkleed... Schiet mij maar lek.
Ik zie geen kat. Komt waarschijnlijk doordat ik het via mijn telefoon bekijk.
Dit heb ik net niet gemaakt in 10 minuten ofzo.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Nee, dat wil ik dan toch aan een hogergeplaatste overlaten. Ik weet niet hoe NSFW bruinepoep mag zijn...
Daarnaast vindt mijn geweten dergelijke vrouwonterende praktijken wat minder.
DarknessFood schreef:Dit heb ik net niet gemaakt in 10 minuten ofzo.
Ridder topic is een ander topic dus kan gewoon aangemaakt worden. Coen en ik zijn ook niet streng tegenover topics die NSFW zijn, als dat maar duidelijk is. Als iets echt niet door de beugel kan, dan laten we dat wel weten.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Eigenlijk zocht ik gewoon een excuus, ik ben bang voor verantwoordelijkheid en ik heb een vriendin van wie ik nog niet weet of ze kijken goed vindt. Dus.
Enzevil schreef:DarknessFood schreef:Dit heb ik net niet gemaakt in 10 minuten ofzo.
Ridder topic is een ander topic dus kan gewoon aangemaakt worden. Coen en ik zijn ook niet streng tegenover topics die NSFW zijn, als dat maar duidelijk is. Als iets echt niet door de beugel kan, dan laten we dat wel weten.
Wanneer gaan we over de grens?
Enzevil schreef:DarknessFood schreef:Dat merk je vanzelf.
Je houdt het lekker spannend.
OMGWTFBBQ schreef:Ik denk ik neem hier ook maar even een kijkje. Is er echt zo veel te beleven hier dan?
OMGWTFBBQ schreef:Ik denk ik neem hier ook maar even een kijkje. Is er echt zo veel te beleven hier dan?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten