De Valk schreef:Dat hoefde niet met een spoiler hoor, er is geen mens die lotr niet heeft gezien, tenzij je van het vrouwelijk geslacht bent.
Maar je hebt wel gelijk, dat krijg ik ook nog steeds.
MichaDutch schreef:De Valk schreef:Dat hoefde niet met een spoiler hoor, er is geen mens die lotr niet heeft gezien, tenzij je van het vrouwelijk geslacht bent.
Ik heb nog nooit LotR gezien. Ook niet The Hobbit. Daarbij heb ik nooit Pokémon gespeeld, net als Runescape.
En mijn laatste film was Catching Fire, ook al een paar weekjes geleden. Ik wil wel veel films kijken, maar geen zin in downloaden en shit.
MichaDutch schreef:De Valk schreef:Dat hoefde niet met een spoiler hoor, er is geen mens die lotr niet heeft gezien, tenzij je van het vrouwelijk geslacht bent.
Ik heb nog nooit LotR gezien. Ook niet The Hobbit. Daarbij heb ik nooit Pokémon gespeeld, net als Runescape.
En mijn laatste film was Catching Fire, ook al een paar weekjes geleden. Ik wil wel veel films kijken, maar geen zin in downloaden en shit.
De Valk schreef:28 weeks later
Een wat onbekendere film, maar echt supervet! Een aanrader,
alleen kwam ik wel later achter dat dit een vervolg is van een film die 28 days later heet,
dus die moet ik nog zien.
Zulke soort films kan nooit te hoog geven, maar ik geef toch wel een redelijk punt.
7,5/10
Kwakvusj schreef:Neyeox schreef:47 Ronin (3D)
Vandaag naar de bios geweest want het was gratisch. Best vette film alleen had net iets meer actie verwacht.
7.6/10
7.6 is echt een veel te hoog cijfer, imo.
Neyeox schreef:Kwakvusj schreef:Neyeox schreef:47 Ronin (3D)
Vandaag naar de bios geweest want het was gratisch. Best vette film alleen had net iets meer actie verwacht.
7.6/10
7.6 is echt een veel te hoog cijfer, imo.
Vond hem wel leuk. Komt misschien ook omdat we dronken en melig waren.
Keer terug naar Films & Series
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast