DarknessFood schreef:Klopt, maar alsnog irritant. Hij moet trouwens wel die files uploaden .
Baron Bonk schreef:Ik ga zo even een flinke dampende bruine hoop in de plee leggen. Daarna ga ik er drie uur in het donker naar zitten kijken met een 3D-bril op m'n snufferd. Ik vermoed dat het een betere voorstelling wordt dan The Hobbit: The Desolation of Smaug.
Thominator schreef:Baron Bonk schreef:Ik ga zo even een flinke dampende bruine hoop in de plee leggen. Daarna ga ik er drie uur in het donker naar zitten kijken met een 3D-bril op m'n snufferd. Ik vermoed dat het een betere voorstelling wordt dan The Hobbit: The Desolation of Smaug.
Vond je em zo erg dan?
Kwakvusj schreef:Is er al iemand wakker hier?
Sjenk schreef:Thominator schreef:Baron Bonk schreef:Ik ga zo even een flinke dampende bruine hoop in de plee leggen. Daarna ga ik er drie uur in het donker naar zitten kijken met een 3D-bril op m'n snufferd. Ik vermoed dat het een betere voorstelling wordt dan The Hobbit: The Desolation of Smaug.
Vond je em zo erg dan?
Ja Baron je maakt ons nieuwsgierig naar uwe mening.
Guitarherozero schreef:Ik ontdek net dat ik met mijn zatte kop condooms uit die automaat in het clubcafe heb lopen halen nja wel handig want houdbaarheid tot 2016.
Wallie schreef:De Valk schreef:Is condooms los kopen zoals in een café niet duurder dan een pakje? En verder heb je er in je porto echt niet meer dan 1 of 2 nodig.
Nee gij niet, muahaha.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten