MajestueuzeEenhoorn schreef:Hebben jullie ook die kerstsfeer ja? Heerlijk gezellie.
DarknessFood schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Hebben jullie ook die kerstsfeer ja? Heerlijk gezellie.
Min of meer. Wel onze eerste kerst die we echt samen vieren. Vanavond naar mijn moeder toe, en dan zijn alle familiebezoekjes gedaan.
Edit: Hoorde net dat we in Den Bosch ook een glazen huisje hadden. Lijkt me wel epic om zoiets te doen. Misschien weer eens oppikken, dat radio maken.
Baron Bonk schreef:Wordt er aan gebeld door één of ander studentenkneusje voor Artsen zonder grenzen. Een heel lulverhaal dat eindigde met de vraag of "U ons daarbij ook wilt helpen". Mijn reactie: "Daar heb ik geen tijd voor?" "Oh, wat bent u aan het doen dan?"
Nou suf lamballetje, er zijn mensen die gewoon moeten werken. Bovendien heb ik jou niet binnengelaten op de galerij, dus heb ik liever dat je opflikkert bij mijn deurbel.
MichaDutch schreef:Vuurwerk besteld. Jullie mogen het geldverspilling noemen, het is maar 1 keer per jaar, bitches!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten