Yannie schreef:Blijkbaar is bitcoin in waarde gedropt met 50% ofso. Pech gehad voor mensen die er met de hype in gesprongen zijn.
De Valk schreef:Het is een luchtbel die binnenkort gaat knappen, als je in het begin bitcoins had gekocht, had je geluk, maar als je ze kort geleden hebt gekocht, ben je dom.
Kwakvusj schreef:DarknessFood schreef:Tevens vroeg Larissa zichzelf af wie, en waarom mensen een uur naar Coen en mij zouden kijken.
Ik, onder andere.
DarknessFood schreef:De Valk schreef:Het is een luchtbel die binnenkort gaat knappen, als je in het begin bitcoins had gekocht, had je geluk, maar als je ze kort geleden hebt gekocht, ben je dom.
Heul dom ja!
Tevens vroeg Larissa zichzelf af wie, en waarom mensen een uur naar Coen en mij zouden kijken.
DarknessFood schreef:De Valk schreef:Het is een luchtbel die binnenkort gaat knappen, als je in het begin bitcoins had gekocht, had je geluk, maar als je ze kort geleden hebt gekocht, ben je dom.
Heul dom ja!
Tevens vroeg Larissa zichzelf af wie, en waarom mensen een uur naar Coen en mij zouden kijken.
De Valk schreef:Keek net weer filmpjes van DBZ, wat heb ik toch een fantastische jeugd gehad!
Kwakvusj schreef:Oeh, ik ben benieuwd! Ik zit ziek thuis op het moment, dus de vragen zouden mijn dag maken.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten