MichaDutch schreef:Weten jullie nog een tof racespelletje?
Death Rally
MichaDutch schreef:Weten jullie nog een tof racespelletje?
Thominator schreef:Daar ben ik afgelopen nacht ook weer mee begonnen, ik ben van plan daarna LotR te gaan lezen en dan alle andere lore.
Baron Bonk schreef:Thominator schreef:Daar ben ik afgelopen nacht ook weer mee begonnen, ik ben van plan daarna LotR te gaan lezen en dan alle andere lore.
Heb je de rest al eens eerder gelezen? De Silmarillion moet je wel in blijven lezen, anders raak je de draad kwijt. En ik kan De Kinderen van Húrin aanraden. Afgeschreven door Christopher (zo heet die zoon toch?), omdat er heel veel aantekeningen waren over dat boek.
Wallie schreef:Carmageddon.
Boomstein schreef:Wallie schreef:Carmageddon.
Dit. En de bijbehorende Splat Pack!
Edit: tevens dit:
Stunts!! Bouw je eigen tracks en shit. Niet dat die auto op de weg te houden is, maar 't bouwen is leuk!
3NCrypt3D schreef:Avond. Zware dag achter de rug, voor details, check het CdAB. Ik ga nu beginnen aan Hellsing Ultimate
E: Oh ja, #zwaarleef enzo
Thominator schreef:Nieuwe Star Wars game, Attack Squadrons, is zojuist aangekondigd! Het is een f2p space combat game. Je kunt je nu inschrijven voor de beta (al werkt dat op het moment van typen eventjes niet):
http://www.starwarsattacksquadrons.com/" target="_blank" target="_blank
Zolang het maar geen pay2win, maar bijv. een pay2customise model is (of helemaal geen pay-model! (dream on)), kan ik er wel mee leven, en kan het veel fun worden. Dan kunnen we een BP squadron vormen!
Wallie schreef:3NCrypt3D schreef:Avond. Zware dag achter de rug, voor details, check het CdAB. Ik ga nu beginnen aan Hellsing Ultimate
E: Oh ja, #zwaarleef enzo
Uhm, je mag minimaal 1 keer in een half-jaar je OV-kaart vergeten of vergeten in te checken, dat had je gewoon tegen die conducteur moeten zeggen, die geeft dan aan dat je hem dus vergeten bent en ook je ID-kaart etc, dan een nieuwe aanvragen, dan kun je op een station met de boeten laten zien plus OV-kaart en ID-kaart. Dan hoef je niets te betalen.
En stel je niet aan 40 euro voor een kut boeten valt mee.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten