Condom_broke_OHNO schreef:Ik koos eerst voor om berichten in mijn mail te krijgen als er ergens gereageerd wordt, alleen irriteer ik me er erg aan en heb ik in de mails vaker geklikt op het stoppen van abboneren van meerdere topics, zoals die van de BPSG, alleen worden ze nog steeds naar mijn e-mail gestuurd. Weet iemand wat ik hieraan kan doen en/of kan iemand het voor me fixen dat ik geen mails meer naar mijn e-mail krijg?
h0bb1t schreef:Hoi, bij deze misschien een tip die onderzocht kan worden:
Ik weet niet hoeveel mensen dagelijks het forum bezoeken, en hoeveel van die zich daadwerkelijk interesseren voor het forum, maar misschien is het handig om het ietsjes gebruiksvriendelijker te maken met behulp van een welkoms-bericht voor ongeregistreerde gebruikers waar alles een beetje kort wordt uitgelegd (topics, BPSG, gebruikers etc.)
Edit: Ook moeten we misschien nog eens kijken naar de algehele gebruiksvriendelijkheid nu we een half jaartje lang draaien
Edit 2:
Dit zou wel een leuke toevoeging zijn.
MichaDutch schreef:Als ik een privé-bericht wil sturen, en ik add een gebruiker, Drieënkirptdried, dan zegt hij dat diegene niet meer bestaat.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Met het oog op het nieuwe seizoen...
DarknessFood schreef:Goed idee, maar kan denk ik ook in het slap geouwehoer. Met je kut postzegels!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten