Neyeox schreef:Jij verandert snel van onderwerp zeg.
Duc schreef:Oneindig negatief. Maar ik heb wel het spel op hard uitgespeeld zonder ook maar op één vijand te schieten.
Twee keer, want ik wist de eerste keer niet dat je een new game moest starten om de trophy te krijgen.
In ander nieuws, voor mijn laatste practicum van IMP heb ik een 8.
Dus heb ik IMP gehaald met een 8 gemiddeld. Dat is, samen met MMI (ook een 8), alvast 1/3 van mijn BSA
(Mijn partner is nu ook heel erg blij: hoewel hij geen kloot heeft uitgevoerd, hoeft hij volgend geen practica meer te doen voor dat vak)
Kwakvusj schreef:Iemand vroeg me net op Facebook of ik "mn app is wilde geven". Ik zei dat ik mijn telefoonnummer niet aan mensen geef die het woord 'eens' niet kunnen spellen. Het antwoord hierop Was "hahaha lag me dood". Toen kapte ik het gesprek af.
Guitarherozero schreef:Speelt iemand hier btw wel eens Trackmania?
DarknessFood schreef:Kwakvusj schreef:Iemand vroeg me net op Facebook of ik "mn app is wilde geven". Ik zei dat ik mijn telefoonnummer niet aan mensen geef die het woord 'eens' niet kunnen spellen. Het antwoord hierop Was "hahaha lag me dood". Toen kapte ik het gesprek af.
Hahaha!
DarknessFood schreef:Vanavond weer een epische avond met de Coen hebben.
Yannie schreef:DarknessFood schreef:Kwakvusj schreef:Iemand vroeg me net op Facebook of ik "mn app is wilde geven". Ik zei dat ik mijn telefoonnummer niet aan mensen geef die het woord 'eens' niet kunnen spellen. Het antwoord hierop Was "hahaha lag me dood". Toen kapte ik het gesprek af.
Hahaha!
Lag me dood
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten