Thominator schreef:Op het moment bezig met Californication seizoen 4, en ik ben ook weer begonnen met het rewatchen van Sherlock seizoen 2.
januari Seizoen 3!
Yannie schreef:Thominator schreef:Op het moment bezig met Californication seizoen 4, en ik ben ook weer begonnen met het rewatchen van Sherlock seizoen 2.
januari Seizoen 3!
De Valk schreef:Snap niet dat mensen die halve soap, met onamerikaans knappe mensen leuk vinden.
Ik vind het trouwens sowieso best saai.
Yannie schreef:De Valk schreef:Snap niet dat mensen die halve soap, met onamerikaans knappe mensen leuk vinden.
Ik vind het trouwens sowieso best saai.
Tot hoever ben je? Ik vond het eerste seizoen wel leuk, seizoen twee buitengewoon matig, seizoen drie heb ik met een half oog gevolgd tijdens huiswerk, niet heel boeiend, niet heel storend. De soap vind ik bijna leuker dan de echte zaken. Ik zou wel willen dat de serie meer nadruk legt op korte zaken ipv seizoens lange zaken.
Thominator schreef:Net klaar met het rewatchen van Video Game High School, straks of morgen dan eindelijk beginnen aan seizoen 2.
Baron Bonk schreef:Net de complete box met alle seizoenen van The Sopranos besteld. Heb nog nooit wat gezien ervan, maar het wordt een cadeautje met kerst. Ben benieuwd...
Keer terug naar Films & Series
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten