Marsmannetje schreef:Ben nu bezig met een kut saai betoog voor nederlands.
Heb er inmiddels al meer dan 6 uur aan gewerkt.
Oh ja, ik moet ook nog 4 betogen maken.
The Vice schreef:Marsmannetje schreef:Ben nu bezig met een kut saai betoog voor nederlands.
Heb er inmiddels al meer dan 6 uur aan gewerkt.
Oh ja, ik moet ook nog 4 betogen maken.
DarknessFood schreef:Vannacht was wel epic trouwens. Resident Evil Umbrella Chronicles is erg tof met z'n 2en! Moeten we snel weer spelen man!
h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Ik zag de trailer gisteren en de film lijkt me echt kut xoxoxo
Ja, maar jij bent een meisje.
Dit is een boys film. Robots, vechten, allemaal game verwijzingen. Shit to succes.
Wallie schreef:h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Ik zag de trailer gisteren en de film lijkt me echt kut xoxoxo
Dit is een boys film. Robots, vechten, allemaal game verwijzingen. Shit to succes.
Enige leuke aan deze film is dat ze de voice actor van Glados gebruiken of is dat deze film niet?
De Valk schreef:Enzevil schreef:De Valk schreef:Zo, ook weer mijn examentraining scheikunde gehad. Drie dagen lang van 9 tot 5 bikkelen. Pffff.
Smartheads in Rijen?
Nee, Lyceo in Tilburg. Voor welk vak had jij examentraining?
Wallie schreef:h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Ik zag de trailer gisteren en de film lijkt me echt kut xoxoxo
Enige leuke aan deze film is dat ze de voice actor van Glados gebruiken of is dat deze film niet?
h0bb1t schreef:Wallie schreef:h0bb1t schreef:Ja, maar jij bent een meisje.
Enige leuke? Homo.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten