Doornroosje schreef:Sushi! Met als toetje groene thee ijs! Ja ik heb me laten gaan vandaag dus komend weekend maar even balansen.
Jaloers! Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we dat samen zouden doen!
![Slecht of heel kwaad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Doornroosje schreef:Sushi! Met als toetje groene thee ijs! Ja ik heb me laten gaan vandaag dus komend weekend maar even balansen.
DarknessFood schreef:Doornroosje schreef:Sushi! Met als toetje groene thee ijs! Ja ik heb me laten gaan vandaag dus komend weekend maar even balansen.
Jaloers! Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we dat samen zouden doen!. Maar zonder gekheid, we hebben hier echt een fucking lekkere sushi tent, waar je heul veul kan eten, en het is nog lekker ook!
Marsmannetje schreef:Ga waarschijnlijk diepvries pizza eten, moeder heeft geen zin in koken vandaag.
Rugtuffer schreef:Ik heb ook friet op. Morgen weer. Zaterdag, zondag, maandag en dinsdag ook al. Je zou dit met recht de frietweek kunnen noemen!
Rugtuffer schreef:Nee. Maar wel convenient als je vaak in de kroeg te vinden bent..
Boomstein schreef:Bij mij was 't pasta met uit Florence meegebrachte pastasaus, gedroogde pepertjes, vier teentjes knoflook en penne rigate.
Genot!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten