Doornroosje schreef:Ik zag de trailer gisteren en de film lijkt me echt kut xoxoxo
Ja, maar jij bent een meisje.
Dit is een boys film. Robots, vechten, allemaal game verwijzingen. Shit to succes.
Doornroosje schreef:Ik zag de trailer gisteren en de film lijkt me echt kut xoxoxo
Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Het verhaal lijkt me gewoon mega-slecht.
Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Barrydefruitvlieg schreef:Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Het heeft niks te maken met je geslacht, je hebt gewoon geen smaak. Gamen en sci-fi zijn namelijk dingen voor nerds, niet voor "swaggy" mensen. Meidenfilms daarentegen...
h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Ja goh, dat was ook de grap, maar contextloos sarcasme klinkt niet op het internet.
Anyhow, het is goed omdat het zo cheesy is. Op een goede manier.
Doornroosje schreef:h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Ja goh, dat was ook de grap, maar contextloos sarcasme klinkt niet op het internet.
Je bent gewoon jaloers op mijn vachinah.
Doornroosje schreef:h0bb1t schreef:Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Je bent gewoon jaloers op mijn vachinah.
Doornroosje schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Doornroosje schreef:Volgens mij heeft dat niks met mijn geslacht te maken, gezien ik dol ben op sci-fi en al mijn hele leven game? Daarnaast hou ik ook niet van ''meidenfilms''.
Het heeft niks te maken met je geslacht, je hebt gewoon geen smaak. Gamen en sci-fi zijn namelijk dingen voor nerds, niet voor "swaggy" mensen. Meidenfilms daarentegen...
Ik vind jou wel een type voor Miley Cyrus & friends.
MajestueuzeEenhoorn schreef:Kan dat niet vanuit de tuin of vanaf het balkon of zo?
Neyeox schreef:Is het nu trouwens 400 of 500 reacties?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten