MichaDutch schreef:Jezus, die Top 100 op PU.
Waarom heb ik in godsnaam €27,50 uitgegeven aan een abonnement van dit drollentijdschrift. Portal 2 is één van de meeste innovatieve games ooit en hoort in de Top-20. PU is meer een fucking entertainmentsite met filmpjes die de gemiddelde puisterige kutpuber leuk vind. Geen idee waarom ik me er zo druk over maak maar ik word er schijtziek van.
Nou, dat was het weer even, ik ben blij dat ik op dit forum ben.
<3 aan jullie allemaal.
De Valk schreef:Ja ho eens, werkgevers moeten dit wel doen. Ze moeten toch bezuinigen? En die fucking hoge minimumloon, al dat klote verzekering- en belastinggeld maken werknemers heel duur.
En het is al praktisch onmogelijk mensen te ontslaan, dus moet het nog moeilijker worden?
Nee, zo kom je de crisis uit... fucking PVDA maar voornamelijk SP praktijken.
Het moet worden zoals in Duitsland: Soepel ontslagrecht, het laten ontstaan van mini-jobs en een lager minimumloon.
Dan komen we tenminste de crisis uit en hebben we een lage werkloosheid zoals in Duitsland.
1337n00b schreef:De Valk schreef:Ja ho eens, werkgevers moeten dit wel doen. Ze moeten toch bezuinigen? En die fucking hoge minimumloon, al dat klote verzekering- en belastinggeld maken werknemers heel duur.
En het is al praktisch onmogelijk mensen te ontslaan, dus moet het nog moeilijker worden?
Het moet worden zoals in Duitsland: Soepel ontslagrecht, het laten ontstaan van mini-jobs en een lager minimumloon.
Dan komen we tenminste de crisis uit en hebben we een lage werkloosheid zoals in Duitsland.
Hoog minimumloon? je bent idioot, je woont zeker nog bij moeders thuis!
De Valk schreef:Ja ho eens, werkgevers moeten dit wel doen. Ze moeten toch bezuinigen? En die fucking hoge minimumloon, al dat klote verzekering- en belastinggeld maken werknemers heel duur.
MichaDutch schreef:Jezus, die Top 100 op PU.
Waarom heb ik in godsnaam €27,50 uitgegeven aan een abonnement van dit drollentijdschrift. Portal 2 is één van de meeste innovatieve games ooit en hoort in de Top-20. PU is meer een fucking entertainmentsite met filmpjes die de gemiddelde puisterige kutpuber leuk vind. Geen idee waarom ik me er zo druk over maak maar ik word er schijtziek van.
Nou, dat was het weer even, ik ben blij dat ik op dit forum ben.
<3 aan jullie allemaal.
1337n00b schreef:Juist, dus in plaats van mensen aan te nemen in die fabriek zetten ze er onderbetaalde krachten neer, directeur blij want goedkoop werkvolk, werkelozen ongelukkig want nu doen ze werk voor minder dan minimum... vieze vuile elitaire gore hebberige kutegoïsten die dit soort projecten verzinnen! REVOLUTIE MODDERFOKKERS!
DarknessFood schreef:1337n00b schreef:Juist, dus in plaats van mensen aan te nemen in die fabriek zetten ze er onderbetaalde krachten neer, directeur blij want goedkoop werkvolk, werkelozen ongelukkig want nu doen ze werk voor minder dan minimum... vieze vuile elitaire gore hebberige kutegoïsten die dit soort projecten verzinnen! REVOLUTIE MODDERFOKKERS!
Ik wil best een politieke partij beginnen, echter is het zo kut dat je een bepaald geldbedrag nodig hebt om dat te kunnen doen .
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten