Arendjanneman schreef:Toen ik op pu.nl begon, werd ik alleen maar uitgescholden door personen als DarknessFood. Ik heb toen nachten niet kunnen slapen, ik heb gehuild, ik heb gesneden, maar ik kwam terug als een sterker mens.
Guitarherozero schreef:Niet om te gaan lopen pesten maar ik snap niet zo goed waarom 3ncrypted heel de tijd blijft posten dat hij weg wil maar vervolgens niet weg gaat. Is toch niet verplicht ofzo om hier te posten of wel D: ?
Guitarherozero schreef:Niet om te gaan lopen pesten maar ik snap niet zo goed waarom 3ncrypted heel de tijd blijft posten dat hij weg wil maar vervolgens niet weg gaat. Is toch niet verplicht ofzo om hier te posten of wel D: ?
The Vice schreef:Guitarherozero schreef:Niet om te gaan lopen pesten maar ik snap niet zo goed waarom 3ncrypted heel de tijd blijft posten dat hij weg wil maar vervolgens niet weg gaat. Is toch niet verplicht ofzo om hier te posten of wel D: ?
Als je stopt met posten komen ze je 's nachts in elkaar slaan.
Wallie schreef:Waarom spreekt een wijf mij aan terwijl ze zei dat zij mij niet meer wou spreken.
Hoe mongolisch kun je zijn.
Guitarherozero schreef:Wallie schreef:Waarom spreekt een wijf mij aan terwijl ze zei dat zij mij niet meer wou spreken.
Die zin is om een of andere manier heel vreemd als je hem leest.
Weet iemand btw nog een leuke (recente) game?
Guitarherozero schreef:Wallie schreef:Waarom spreekt een wijf mij aan terwijl ze zei dat zij mij niet meer wou spreken.
Die zin is om een of andere manier heel vreemd als je hem leest.
Weet iemand btw nog een leuke (recente) game?
3NCrypt3D schreef:h0bb1t schreef:Heeft iemand hier de PS4? Hoe bevalt die?
Uhmmm, wat?
Hij is morgen toch pas uit is Amerika? En 2 weken later hiero?
Wallie schreef:Ja hoor, ik begin over een wijf, comments daarna gaan over gameshit.
IK HEB GODVERDOMME OOK EEN HART!
DarknessFood schreef:Wat zoek je?
h0bb1t schreef:X-com Enemy Unkown.
The Wolf Among Us (verassing van het jaar voor mij)
3NCrypt3D schreef:The Last Of Us, AC4, BF4?
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten