Zyrill schreef:DarknessFood schreef:Hey Zyrill! De kerk in Zaltbommel staat in de fik.
Nou je het er over hebt, ik hoorde vanavond wel een paar sirenes.
Dat was het dus. Viel echter allemaal wel mee.
Zyrill schreef:DarknessFood schreef:Hey Zyrill! De kerk in Zaltbommel staat in de fik.
Nou je het er over hebt, ik hoorde vanavond wel een paar sirenes.
MichaDutch schreef:Youtube is weer lekker bezig. De banner van het kanaal is weg bij mij (opeens blokkeert AdBlock die wut) en de video is nu geenterd, met random balken in het midden.
YOUTUBE PLIS.
Thominator schreef:Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.
Thominator schreef:Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.
Haatmeneer schreef:Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.
DarknessFood schreef:Gaat hier zijn gangetje hoor. Naast 1337n00b heeft nu ook onze eigen Coen Diablo 3 gekocht! Nog 1 man erbij en we kunnen met een vol team gaan slachten! Hoe is het met jou dan?
DuistereBanaan schreef:Haatmeneer schreef:Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.
Het was eigenlijk de bedoeling dat we hem wegjaagden (stond in het whatsapp gesprek) maar dit vind ik ook best.
1337n00b schreef:Thominator schreef:Net ook even het hele encrypted gebeuren nagelezen.. Damn, die kerel kan echt tegen niks. Z'n relatie met 1337n00b was niet zo best nee, maar het zag er niet uit als een enorme big deal. En tja, hot fototopic, dat had je gewoon kunnen verwachten.. Lijkt wel alsof hij nieuw was op het internet.
Inderdaad, ik was niet gek op die gast, so to speak, maar heb me enorm ingehouden qua taalgebruik etc. Ik zou ook best willen toelichten waarom, maar hij is hier niet, en ik wil niet achter iemands rug om lullen wat dat betreft.
MajestueuzeEenhoorn schreef:DuistereBanaan schreef:Haatmeneer schreef:Hey, is die debiel die op pu.nl de CdAB heeft ontheiligt door het DE kutste titel ooit te geven eindelijk hier opgedonderd?
Mooi.
Het was eigenlijk de bedoeling dat we hem wegjaagden (stond in het whatsapp gesprek) maar dit vind ik ook best.
Whatsappgesprek? Waarom zit ik daar niet in :'(
1337n00b schreef:Hey, je bent terug.
Mijn afkeer naar jou toe was gegrond op meerdere zaken.
Ten eerste: Lopen zeiken op NWA in het muziektopic, als je het niet snapt, hou je dan gewoon wijselijk stil.
Ten tweede: wijsneuzerigheid in het discussietopic; het roepen dat iets waarschijnlijk gefingeerd is omdat je het zelf nooit gehoord hebt. Voor mij duidelijk een teken van kortzichtigheid en weinig levenservaring.
Ten derde: Het roepen om een ban vanwege een fout geposte reactie; dergelijke nazi-praktijken ben ik niet van gecharmeerd.
Dat je vervolgens er niet tegen kunt dat je kritiek krijgt op je eigen muziekkeuze, en gelijk roept :"verwijder mijn account maar", als iemand je disst, geeft aan dat je waarschijnlijk nog niet volwassen genoeg bent om je op het internet te begeven, beter doe je dit voortaan onder toezicht van een volwassene.
Dit alles is overigens puur mijn mening hoor, als ik je tere zieltje gekwetst heb ben ik daar blij om, tijd dat je wat eelt op je ziel krijgt, de echte wereld is harder dan mijn woordjes op dit forum!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 1 gast