Lieve poepies! We naderen de 2200 comments! Thanks iedereen, en zegt het voort! Laat mensen zich aanmelden op deze shit (hihi)!!!
Barrydefruitvlieg schreef:Low res pic, omdat een de servers bij een high res pic overbelast zouden raken van de awesomeheid.
Overigens valt het me wel van jullie tegen dat jullie altijd bavaria drinken. Koop verdomme eens een echt merk.
Sjenk schreef:Nou mannen proost! Ik ga wat chinees eten opwarmen Noee.. Toedels!
Boomstein schreef:DarknessFood schreef:Echte merken zijn te duur in deze hoeveelheden. Daarbij zijn we fucking Brabanders!
Spreek voor jezelf!
DarknessFood schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Low res pic, omdat een de servers bij een high res pic overbelast zouden raken van de awesomeheid.
Overigens valt het me wel van jullie tegen dat jullie altijd bavaria drinken. Koop verdomme eens een echt merk.
Echte merken zijn te duur in deze hoeveelheden. Daarbij zijn we fucking Brabanders!
Barrydefruitvlieg schreef:DarknessFood schreef:Barrydefruitvlieg schreef:Low res pic, omdat een de servers bij een high res pic overbelast zouden raken van de awesomeheid.
Echte merken zijn te duur in deze hoeveelheden. Daarbij zijn we fucking Brabanders!
Regel dan Hertog Jan als sponsor. Ik bedoel: wie wil er nou geen sponsor zijn van een site die bruinepoep heet: betere reclame bestaat er niet.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten