3NCrypt3D schreef:Tcp schreef:Maar er bestaat toch geen racisme tegen blanken? Alleen blanken zelf kunnen racistisch zijn, dat is algemeen bekend.
Lijkt me een taak voor MythBusters om dat uit te pluizen
Niet nodig, het is een feit.
3NCrypt3D schreef:Tcp schreef:Maar er bestaat toch geen racisme tegen blanken? Alleen blanken zelf kunnen racistisch zijn, dat is algemeen bekend.
Lijkt me een taak voor MythBusters om dat uit te pluizen
De Valk schreef:Ik had er eentje van 1gb eerst, nu heb ik al jaren een 8gb ipod nano.
Is genoeg, zo'n 1000-1100 nummers.
Guitarherozero schreef:Geluid is sowieso een beetje overrated. Ik ben overgegaan op geuren. Coco Chanel heeft echt een aantal geniale parfummetjes dit jaar uitgebracht.
Guitarherozero schreef:Ik heb zo'n ding van de intertoys met 8gig en dan zo'n kutinterface. Was 20 euro ofzo.
Wallie schreef:Guitarherozero schreef:Geluid is sowieso een beetje overrated. Ik ben overgegaan op geuren. Coco Chanel heeft echt een aantal geniale parfummetjes dit jaar uitgebracht.
Eindelijk een normaal persoon op dit forum!
Guitarherozero schreef:Wallie schreef:Guitarherozero schreef:Geluid is sowieso een beetje overrated. Ik ben overgegaan op geuren. Coco Chanel heeft echt een aantal geniale parfummetjes dit jaar uitgebracht.
Eindelijk een normaal persoon op dit forum!
Ik heb laatst echt een geweldig obscuur geurtje geroken trouwens. Ans uit Drachten maakt elke derde woensdag van de maand een appeltaart. Duidelijke invloeden van Joop Braakhekke en Jamie Oliver. Geweldig!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten