Marsmannetje schreef:DarknessFood schreef:Koffie!
Een echte man drinkt thee.
Donder een eind op.
Yannie schreef:Hoelang heb je nog tot je master dan? En hoe sta je er op het moment voor met je kansen?
DarknessFood schreef:Na jaren op een eetstoel te zitten als ik op mijn pc bezig ben, heb ik vanaf morgen dan toch echt een bureaustoel! Met dank aan moeders.
Wallie schreef:Fuck mij
MichaDutch schreef:Ik heb een houten blauwe bureaustoel van de Ikea.
Een vriend van mijn vader had een fucking grote, leren stoel met leuningen en alles, en die werd aan mij gegeven <3
Totdat mijn ouders de stoel (na 3 dagen) toch te groot vonden en ze hebben het ding op marktplaats verkocht voor twee tientjes.
Doh!
Zyrill schreef:Ik zit al zo lang als ik me kan herinneren op zo'n soort ding:
Guitarherozero schreef:Ik heb heeeerlijk geslapen.
MichaDutch schreef:Een vriend van mijn vader had een fucking grote, leren stoel met leuningen en alles, en die werd aan mij gegeven <3
Totdat mijn ouders de stoel (na 3 dagen) toch te groot vonden en ze hebben het ding op marktplaats verkocht voor twee tientjes.
Doh!
Yannie schreef:Baron Bonk schreef:Ik zocht een cd voor de verjaardag van m'n moeder, maar kwam terug met een greatest hits cd van Lenny Kravitz voor het megabedrag van €2,79!
Fack, die heb ik onlangs nog gekocht voor 8 euro.
Tcp schreef:Maar er bestaat toch geen racisme tegen blanken? Alleen blanken zelf kunnen racistisch zijn, dat is algemeen bekend.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten