Zo, dat was Imperatief tentamen 3. Half 9 in de Jaarbeurs, ugh >.<
Nu laatste shit afmaken en dan is deze periode achter de rug. En dinsdag een studentenfeest, jeej
Duc schreef:Zo, dat was Imperatief tentamen 3. Half 9 in de Jaarbeurs, ugh >.<
Nu laatste shit afmaken en dan is deze periode achter de rug. En dinsdag een studentenfeest, jeej
Guitarherozero schreef:@ Duc
Jaarbeurs? Haha epic. Ik heb een paar keer in Beatrixtheater tentamen gehad. Fucking groot.
Tevens ontdek ik net dat ik een vak met een 5,51 heb gehaald (3,4 voor tentamen). Lucky me :')
Guitarherozero schreef:Oh haha die post van mij van dennet moest in een ander topic.
@ Duc
Jaarbeurs? Haha epic. Ik heb een paar keer in Beatrixtheater tentamen gehad. Fucking groot.
Tevens ontdek ik net dat ik een vak met een 5,51 heb gehaald (3,4 voor tentamen). Lucky me :')
Yannie schreef:Enough is enough.
Yannie schreef:Live action series van onder andere Daredevil en Luke Cage. Misschien ook een van Agent Carter.
Wallie schreef:Ga er op in
Krijg shit van hem
????
Profijt
Yannie schreef:Wallie schreef:Ga er op in
Krijg shit van hem
????
Profijt
Alsof GTA Online niet al genoeg manieren had om mensen te naaien
Zodra hij er voor pc is ga ik echt kutten daarmee. Bounties uitdelen aan iedereen op de server en kijken hoe snel ze elkaar gaan afmaken enzo.
Enzevil schreef:PS3 Kapot. Moest formatteren. Alle fucking data en savefiles kwijt. Echt, alles.
Edit: Had wel een back-up. Maar de meeste savefiles zijn gecrasht op die USB ofzo, ook weer eens geluk.
Skyrim, Dragon Dogma, Bioshock Infinite, Fallout New Vegas en LittleBigPlanet zijn gered. Voor de rest is alles weg. En had over 50 PS3 games...
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten