Yannie schreef:DarknessFood schreef:Vandaag weer aan de slag gegaan. Coen bedacht iets, en samen uitgevoerd!
HAD JE WAT JONGUH! MOET JE KOMEN DAN, MET JE GEZICHT!
MichaDutch schreef:Wat heeft Google nou weer geflikt met de comments op Youtube? Waar slaat dit op?! Ik wil Youtube, geen Google Plus!
Condom_broke_OHNO schreef:MichaDutch schreef:Wat heeft Google nou weer geflikt met de comments op Youtube? Waar slaat dit op?! Ik wil Youtube, geen Google Plus!
Je kunt kiezen uit ''Beste opmerkingen'' en ''De nieuwste eerst'', ze geven dus een extra optie ipv dat ze er een weghalen
Condom_broke_OHNO schreef:Nou ja, dat doe ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen. Waarschijnlijk veranderen ze het wel weer na hoe het eerst was, als er teveel mensen hier last van hebben.
Guitarherozero schreef:He als iemand interesse heeft en zaterdag naar de Jeugd van Tegenwoordig wil in Eindhoven kan mij ff pmen. Kan niet garanderen dat je binnenkomt maar het valt te proberen. Moet je me alleen maar even voordoen als mij.
The Vice schreef:Joe, waarom heb ik je zolang al niet meer gezien?
Tcp schreef:Google, y u do dis 2 me?
MichaDutch schreef:Wat heeft Google nou weer geflikt met de comments op Youtube? Waar slaat dit op?! Ik wil Youtube, geen Google Plus!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten