Oh ik bedenk net:
VANAAF IEDEREEN V FOR VENDETTA KIJKEN!
Duc schreef:Oh ik bedenk net:
VANAAF IEDEREEN V FOR VENDETTA KIJKEN!
MajestueuzeEenhoorn schreef:Remember, remember
The fifth of November
The gunpowder treason and plot
I see no reason
For the gunpowder treason
To ever be forgot
Zo was 'ie toch?
Duc schreef:MajestueuzeEenhoorn schreef:Remember, remember
The fifth of November
The gunpowder treason and plot
I see no reason
For the gunpowder treason
To ever be forgot
Zo was 'ie toch?
Bijna. I know of no reason ipv I see no reason.
Guitarherozero schreef:Nooit de film gezien maar lijkt me op zich wel een interessant verhaal. Gastjes die met die maskertjes irl stoer lopen doen en anoniem proberen te zijn zijn trouwens echt triester dan triest.
Wallie schreef:Ach, de meeste nu weten nog eens niet waar ze tegen 'protesteren'.
Overigens was het vroeger vroeger, jaartjes terug dus, nog zo dat ze veel pedo's aanpakte (al werd dat nooit in de media gezegd want goed nieuws is saai) maar ook onschuldige mensen, stiekem kon ik er wel om lachen. Nu is het een clusterfuck van mensen die helemaal niet weten wat het eigenlijk was.
[plaatje]
DarknessFood schreef:Hihihi!
De Valk schreef:DarknessFood schreef:Kinderen terecht wijzen is leuk!
Door jou heb ik weer op de community van PU gekeken. Bah, ik word agressief en gewoon boos op die mensen en reacties. Wat een mongooltjes daar.
Enzevil schreef:Dat ass.
3NCrypt3D schreef:De Valk schreef:DarknessFood schreef:Kinderen terecht wijzen is leuk!
Door jou heb ik weer op de community van PU gekeken. Bah, ik word agressief en gewoon boos op die mensen en reacties. Wat een mongooltjes daar.
Je gaat me niet vertellen dat er vroeger geen mongolen op zaten. Voor de zoveelste keer, er zitten nog genoeg goede gasten op PU. Ik kan je een flinke lijst typen hoor
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten