much upgrade
wow
Kwakvusj schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Ik heb net een trollaccount gestart >:-). 3 keer raden waar.
Gast, laat dat soort shit gewoon. Je zat net twee maanden op Pu.nl, en dan kom je naar Bruinepoep en dan is Pu.nl opeens veel te slecht voor je. Ik kijk wel nog gewoon dagelijks op pu.nl (don't judge me), dus ik kan echt moe worden van mensen die die site belachelijk maken, alleen omdat anderen het doen.
DarknessFood schreef:Kwakvusj schreef:Condom_broke_OHNO schreef:Ik heb net een trollaccount gestart >:-). 3 keer raden waar.
Gast, laat dat soort shit gewoon. Je zat net twee maanden op Pu.nl, en dan kom je naar Bruinepoep en dan is Pu.nl opeens veel te slecht voor je. Ik kijk wel nog gewoon dagelijks op pu.nl (don't judge me), dus ik kan echt moe worden van mensen die die site belachelijk maken, alleen omdat anderen het doen.
Dat is gren probleem. Echter weet ik dat er zo nu en dan een mod van pu.nl hier kijkt, dus aankondigen dat je een trollaccount hebt gemaakt is dan niet zo heul slim. Verder mag iedereen zeggen wat die vind van welke site dan ook.
Neyeox schreef:Ik ben het met kwakvusj eens. Je kwam net kijken op pu.nl en gaat er nu keihard op haten. Gebruik je verstand gast. Ik denk niet dat mensen je nu stoerder gaan vinden omdat je dit doet.
Kwakvusj schreef:De eindeloze kritiek op pu.nl begint me gewoon een beetje te irriteren. Kijk, ik snap dat de layout ronduit kut is, en ook dat het mongool-gehalte veel hoger ligt dan hier, maar er zitten daar ook genoeg chille gasten. Laat hun dus gewoon in hun waarde.
Tcp schreef:Origin account was gehackt #zondagmorgenstress
Guitarherozero schreef:Voor de mensen die Far Cry 3 hebben gespeeld, dit moet je even hebben gezien.
E: Oke dit hele kanaal dus.
Haatmeneer schreef:Baron toch, beetje met 11 anderen iemand van zn fiets tikken he, beetje flauw. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... roep.dhtml" target="_blank" target="_blank
Condom_broke_OHNO schreef:Ik maak het niet belachelijk omdat anderen het doen, ik maak het belachelijk omdat ik het belachelijk vind. Ik vond het eerst nog een leuke en goede site, maar nu niet meer .
Ik heb het niet gemaakt, ik zit niet echt in een trollbui meer en heb er niet zoveel zin meer in.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten