BPSG #19 Witte kerst is racistisch

Gooi hier alles in wat niet in andere fora thuishoort!

Bericht30 okt 2013, 18:31

MichaDutch schreef:
Kwakvusj schreef:Damn, dat klinkt nog lastiger dan al die shit die nu voor me ligt.

Arme kikker. Cambridge is nog het lastigst.

Nee, Engels vind ik echt heel erg makkelijk. Vorig jaar mijn CAE gehaald met 78 punten, nipt geen A dus.
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht30 okt 2013, 18:34

Kwakvusj schreef:
MichaDutch schreef:
Kwakvusj schreef:Damn, dat klinkt nog lastiger dan al die shit die nu voor me ligt.

Arme kikker. Cambridge is nog het lastigst.

Nee, Engels vind ik echt heel erg makkelijk. Vorig jaar mijn CAE gehaald met 78 punten, nipt geen A dus.

Ik ben nu met Reading bezig (3 sterren)uit de Examenbundel en vind het knap lastig. Op FCE had ik ook 78 punten, CAE ga ik dat denk ik niet halen dit jaar (als ik het examen al mag doen)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 18:41

MichaDutch schreef:Ik ben nu met Reading bezig (3 sterren)uit de Examenbundel en vind het knap lastig. Op FCE had ik ook 78 punten, CAE ga ik dat denk ik niet halen dit jaar (als ik het examen al mag doen)

Mja, ik doe inderdaad wel 60% van mijn vakken in het Engels, dus misschien heb ik daardoor een voorsprong. Maar geloof me, vorig jaar (in de vierde dus) hebben volgens mij drie mensen van de 70 het examen niet gehaald, en bij alledrie scheelde dat maar enkele punten. Je moet het niet overschatten.
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht30 okt 2013, 19:00

Kwakvusj schreef:
MichaDutch schreef:Ik ben nu met Reading bezig (3 sterren)uit de Examenbundel en vind het knap lastig. Op FCE had ik ook 78 punten, CAE ga ik dat denk ik niet halen dit jaar (als ik het examen al mag doen)

Mja, ik doe inderdaad wel 60% van mijn vakken in het Engels, dus misschien heb ik daardoor een voorsprong. Maar geloof me, vorig jaar (in de vierde dus) hebben volgens mij drie mensen van de 70 het examen niet gehaald, en bij alledrie scheelde dat maar enkele punten. Je moet het niet overschatten.

Ik heb alleen Engels in het Engels, dus dat scheelt denk ik wel...
Ik sta nu nog een 7 (van mijn lerares meot je minstens gemiddelde afgerond een 7 staan om CAE te doen) maar de volgende reading test gaat het echt verknallen, het gaat mijn herkansing worden (als dat kan).
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 19:21

Ik heb zelf CPE gedaan, dus ik weet niet hoe CAE is, maar veel mensen hadden dat bij mij gedaan, en het grootste gedeelte had het volgens mij wel gehaald. Als je een beetje oké in Engels bent (vanaf een 7 idd lijkt me) dan is het goed te doen.
Thominator

Bericht30 okt 2013, 19:22

Wat is al dit Cambridge Engels gedoe waar jullie het over hebben?
Afbeelding
Jongeman

Bericht30 okt 2013, 19:27

Thominator schreef:Ik heb zelf CPE gedaan, dus ik weet niet hoe CAE is, maar veel mensen hadden dat bij mij gedaan, en het grootste gedeelte had het volgens mij wel gehaald. Als je een beetje oké in Engels bent (vanaf een 7 idd lijkt me) dan is het goed te doen.

Knap dat je dat kan, ik ga dat echt niet doen, lijkt mij veels te lastig x)

Jongeman schreef:Wat is al dit Cambridge Engels gedoe waar jullie het over hebben?

Moeilijker Engels. Je mag het vwo Engels examen in de 5de doen ipv de 6de omdat je al een hoger niveau hebt. En je maakt een aantal reisjes naar Engeland niet te vergeten :D
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 19:43

Kwakvusj schreef:Vwo 5 toetsweken zijn verschrikkelijk. Je wil wel lekker luieren in al die vrije tijd, maar dan blijf je gegarandeerd zitten...

Zelfde met VWO4
3NCrypt3D

Bericht30 okt 2013, 19:44

Ik had destijds voor m'n FCE 79 punten, dus één puntje te kort voor een A, en voor m'n CPE had ik 69 of zo? punten, dus weer één puntje te weinig voor een hoger cijfer, namelijk een B.
Alsof ik systematisch wordt genaaid.

Overigens hadden wij maar één tripje naar Engeland, niet meerdere. Voor ons was dat een dagje Newcastle, terwijl het daarvoor en daarna voor klassen altijd een paar dagen York was. Iets met geldproblemen of zo. Ugh.
Thominator

Bericht30 okt 2013, 19:47

Thominator schreef:Ik had destijds voor m'n FCE 79 punten, dus één puntje te kort voor een A, en voor m'n CPE had ik 69 of zo? punten, dus weer één puntje te weinig voor een hoger cijfer, namelijk een B.

Overigens hadden wij maar één tripje naar Engeland, niet meerdere. Voor ons was dat een dagje Newcastle, terwijl het daarvoor en daarna voor klassen altijd een paar dagen York was. Iets met geldproblemen of zo. Ugh.

Bedoel je niet CAE? CPE is Professional en de stap van FCE naar CAE lijkt me wat groot.
Ik ging 2 dagen naar London, en 2 naar Oxford en Cambridge.

Die laatste twee steden waren retesaai, en de klassen van dit jaar gaan naar Newcastle in een luxe boot met overnachting, bioscoop, lopend buffet, winkels etc.

:(
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 19:50

MichaDutch schreef:
Thominator schreef:Ik had destijds voor m'n FCE 79 punten, dus één puntje te kort voor een A, en voor m'n CPE had ik 69 of zo? punten, dus weer één puntje te weinig voor een hoger cijfer, namelijk een B.

Bedoel je niet CAE? CPE is Professional en de stap van FCE naar CAE lijkt me wat groot.

Die laatste twee steden waren retesaai, en de klassen van dit jaar gaan naar Newcastle in een luxe boot met overnachting, bioscoop, lopend buffet, winkels etc.

Ik bedoel wel degelijk CPE. Onthoud dat ik FCE in de 3e had, en CPE alweer in de 5e, of 6e, weet niet meer. Bovendien durfde ik het aan, want ik ben best goed in Engels, al zeg ik het zelf (ik studeer het nu zelfs ook).
Thominator

Bericht30 okt 2013, 19:51

Thominator schreef:
MichaDutch schreef:

Ik bedoel wel degelijk CPE. Onthoud dat ik FCE in de 3e had, en CPE alweer in de 5e, of 6e, weet niet meer. Bovendien durfde ik het aan, want ik ben best goed in Engels, al zeg ik het zelf (ik studeer het nu zelfs ook).

Dayum. GEEF MIJ LES D:
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 19:54

Is goed. €50,- per uur, of in natura.
Thominator

Bericht30 okt 2013, 19:58

Lekker weertje was het vandaag!
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 19:58

Ik weet nog dat ik in de eerste met school die musical van Queen heb gezien, in Londen. Dat was redelijk awesome.
Afbeelding
Kwakvusj

Bericht30 okt 2013, 19:59

Kwakvusj schreef:Ik weet nog dat ik in de eerste met school die musical van Queen heb gezien, in Londen. Dat was redelijk awesome.

Damn, I jelly.
Thominator

Bericht30 okt 2013, 20:03

Kwakvusj schreef:Ik weet nog dat ik in de eerste met school die musical van Queen heb gezien, in Londen. Dat was redelijk awesome.

Ik ben toen naar Wicked geweest. Toen er een (duidelijk neppe) baby was op het toneel, zong ik het deuntje van Baby Born (dat kutspeelgoed jwz) en ik kreeg zo'n 12 Harley-Davidson Duitsers die voor me zaten aan het lachen. Dat vond ik toen pittig awesome. Ik heb ook nog een Jack the Ripper rondleiding gehad. Ik was in de eerste ook in London overigens :o Dat was 4 jaar geleden voor mij.
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 20:05

Ik ben in de herfstvakantie naar Londen geweest (niet via school). Ontzettend leuke stad. Geen musicals gezien maar wel genoten.
Wel ben ik met school een paar dagjes (3) naar Parijs geweest en een week naar Rome, wat ook hele mooie steden zijn.
Yannie

Bericht30 okt 2013, 20:06

Yannie schreef:Ik ben in de herfstvakantie naar Londen geweest (niet via school). Ontzettend leuke stad. Geen musicals gezien maar wel genoten.
Wel ben ik met school een paar dagjes (3) naar Parijs geweest en een week naar Rome, wat ook hele mooie steden zijn.

Ik ga volgend jaar naar Rome :D Lijkt mij zeker een mooie stad!
MichaDutch

Bericht30 okt 2013, 20:15

MichaDutch schreef:
Yannie schreef:Ik ben in de herfstvakantie naar Londen geweest (niet via school). Ontzettend leuke stad. Geen musicals gezien maar wel genoten.

Ben er geweest, voornamelijk oude stenen. Tenzij je een gids hebt die je allerlei leuke feitjes verteld die je nog niet kent, verveel je je.
En dit komt van de gast die een abbonement heeft op de Historia, dus mij kun je niet verwijten dat ik gewoon niet geïnteresseerd ben
3NCrypt3D

Bericht30 okt 2013, 20:20

Rome is fantastisch man! Zelf je pad kiezen is het tofste wat je kan doen daar. Colloseum, en die plek ernaast zijn wel echt 2 hoogtepunten.
You need a justification penis, up your ass...
DarknessFood
Beheerder

Bericht30 okt 2013, 20:21

Ik ben 3 jaar geleden in de zomervakantie op vakantie geweest naar Londen. Heerlijke stad! Ik wil er spoedig weer eens heen, maar binnenkort hebben we met de studie een trip naar Newcastle.

In de 5e met school ook naar Rome geweest. Alle Romeinse shizzle is echt awesome, maar dat is het dan ook. Voor de rest vond ik het een nasty kutstad. Al was de sfeer die daar hing in de avond wel echt retevet. Spaanse Trappen, man, en Trevi Fontein.
Thominator

Bericht30 okt 2013, 20:25

Berlijn is ook wel een koele stad, zeker het oosten is chill.
Lief klein konijntje
The Vice

Bericht30 okt 2013, 20:26

Tcp schreef:
De Valk schreef:http://www.flabber.nl/weblog/video/buitenbeeld-bij-thunderdome-the-final-exam-13618" target="_blank

Niiiiiice

Doe je ook aan Pilatus?

Wat doe je in je vrije tijd?
De Valk

Bericht30 okt 2013, 20:27

3NCrypt3D schreef:
MichaDutch schreef:

Ben er geweest, voornamelijk oude stenen. Tenzij je een gids hebt die je allerlei leuke feitjes verteld die je nog niet kent, verveel je je.
En dit komt van de gast die een abbonement heeft op de Historia, dus mij kun je niet verwijten dat ik gewoon niet geïnteresseerd ben

Onze leraar was mee en die wist een hoop te vertellen.
Het meest jammere van Rome vond ik dat het buiten de historische waarde niet zo heel veel meer had (behalve misschien kunst). Oneerbiedig gezegd: Rome is een museum met een gigantische museumshop.
Yannie

Snel reageren

Verberg snel reageren
VorigeVolgende

Keer terug naar Slap Geouwehoer