Wallie schreef:Sjenk schreef:Wallie schreef:Ach de volgende keer weet je beter wat je moet doen, geldt ook voor neuqsexs
Pro-tip niet je tong als een lamme lul in der bek houden, gewoon worstelen met die shit.
iel, bah yukkie!
IK ZOU JOU EENS GODVERDOMME ONTGROENEN, MET MIJN DUIM!
MichaDutch schreef:Toetsweken vind ik nog best chill.
Kwakvusj schreef:Vwo 5 toetsweken zijn verschrikkelijk. Je wil wel lekker luieren in al die vrije tijd, maar dan blijf je gegarandeerd zitten...
Kwakvusj schreef:Vwo 5 toetsweken zijn verschrikkelijk. Je wil wel lekker luieren in al die vrije tijd, maar dan blijf je gegarandeerd zitten...
MichaDutch schreef:Kwakvusj schreef:Vwo 5 toetsweken zijn verschrikkelijk. Je wil wel lekker luieren in al die vrije tijd, maar dan blijf je gegarandeerd zitten...
Ik zit in 5 Gymnasium met Cambridge Engels, (NT-profiel, Eco+NLT), en nu vind ik het wel pittig worden.
Kwakvusj schreef:MichaDutch schreef:Kwakvusj schreef:Vwo 5 toetsweken zijn verschrikkelijk. Je wil wel lekker luieren in al die vrije tijd, maar dan blijf je gegarandeerd zitten...
Ik zit in 5 Gymnasium met Cambridge Engels, (NT-profiel, Eco+NLT), en nu vind ik het wel pittig worden.
Shit, dan doe je bijna precies hetzelfde als ik. Alleen heb ik geen latijn en zou ik niet weten wat NLT is.
Kwakvusj schreef:Damn, dat klinkt nog lastiger dan al die shit die nu voor me ligt.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten