Arendjanneman schreef:kutten tieten seks piemels
Arendjanneman schreef:Ja sorry was gehackt.
Arendjanneman schreef:meisjes willen een jongen die smooth en zonder te kijken incheckt met zijn OV-kaart
Enzevil schreef:DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Dan moet je de volgende keer met een meid zoenen, dan is het niet zo awkward as fuck.
DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
DarknessFood schreef:DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Wacht maar tot je eerste keer snoepen, dat is pas awkward!
DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Enzevil schreef:DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Dan moet je de volgende keer met een meid zoenen, dan is het niet zo awkward as fuck.
Wallie schreef:DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Ach de volgende keer weet je beter wat je moet doen, geldt ook voor neuqsexs
Pro-tip niet je tong als een lamme lul in der bek houden, gewoon worstelen met die shit.
Sjenk schreef:Wallie schreef:DuistereBanaan schreef:Hey guys, ik heb gisteren voor het eerst gezoend maar het was awkward as fuck.
Ach de volgende keer weet je beter wat je moet doen, geldt ook voor neuqsexs
Pro-tip niet je tong als een lamme lul in der bek houden, gewoon worstelen met die shit.
iel, bah yukkie!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten