DarknessFood schreef:Zojuist onze haatmeneer even geholden in Diablo 3. Belial lag binnen no time te slapen.
Belial is zo easy.
DarknessFood schreef:Ik ben aan het koken hoor!
Marsmannetje schreef:DarknessFood schreef:Ik ben aan het koken hoor!
En wat eten wij?
DarknessFood schreef:Marsmannetje schreef:DarknessFood schreef:Ik ben aan het koken hoor!
En wat eten wij?
Pasta!
BolhoedBaard schreef:Ik ben aan t twijfelen wat ik moet gaan doen. Of pro gaan worden met LoL, of kansloos internetten, of eens een nieuw spelleke proberen. Dillema's, zeg ik je!
h0bb1t schreef:BolhoedBaard schreef:Ik ben aan t twijfelen wat ik moet gaan doen. Of pro gaan worden met LoL, of kansloos internetten, of eens een nieuw spelleke proberen. Dillema's, zeg ik je!
Probeer CSGO eens! Een LEUKE leaning curve en steeds groter wordende esports scene.
Zo, dat was mijn badmeester dag voor vandaag. Nu door naar sittard om mezelf lam te zuipen tussen de oud klasgenoten.
Haatmeneer schreef:Zoooooow, weer een stukje verder met Diablo
DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:Zoooooow, weer een stukje verder met Diablo
Ik moet nog Inferno afmaken met de barbaar, met mijn monk beginnen aan Nightmare.
The Vice schreef:DarknessFood schreef:Haatmeneer schreef:Zoooooow, weer een stukje verder met Diablo
Ik moet nog Inferno afmaken met de barbaar, met mijn monk beginnen aan Nightmare.
Ik ben nog steeds gebanned... Voor iets wat ik niet gedaan heb overigens.
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 5 gasten