Yannie schreef:DarknessFood schreef:Dark Souls Prapair to Die edition is echt absurd. Eerst een of andere demoon verslagen, maar daarna kom je op een kerkhof, en hebben 2 skelletjes je zo dood. The fuck man!
Doorzetten! Houdt moed!
DarknessFood schreef:Yannie schreef:DarknessFood schreef:Dark Souls Prapair to Die edition is echt absurd. Eerst een of andere demoon verslagen, maar daarna kom je op een kerkhof, en hebben 2 skelletjes je zo dood. The fuck man!
Doorzetten! Houdt moed!
Dat deed ik. Bleek ik naar rechts te moeten. Je weet wel, die kant wat niet echt opvalt, want trap die naar boven gaat. Nee je moet ergens naar recht, dan naar beneden, en DAN naar boven!
Duc schreef:Volgens mij moet de forumtijd nog een uurtje achteruit.
En op elke mannelijke actie is er een vrouwelijke reactie, zij het passief of actief.
Marsmannetje schreef:Onze docent Nederlands is zo aardig geweest om een toets op te geven op de eerste dag na de vakantie.
Nu nog kiehard leren
MichaDutch schreef:Marsmannetje schreef:Onze docent Nederlands is zo aardig geweest om een toets op te geven op de eerste dag na de vakantie.
Nu nog kiehard leren
Ik heb toetsweek die woensdag t/m die woensdag daarna duurt.. I know what you're feeling bro.
En 'Onze'?
Marsmannetje schreef:MichaDutch schreef:Marsmannetje schreef:Onze docent Nederlands is zo aardig geweest om een toets op te geven op de eerste dag na de vakantie.
Nu nog kiehard leren
Ik heb toetsweek die woensdag t/m die woensdag daarna duurt.. I know what you're feeling bro.
En 'Onze'?
Lol, met 'onze' bedoel ik natuurlijk mijn klas.
Echt vreemd, toen je 'En Onze' schreef had ik het gevoel dat 'onze' niet goed was gespeld.
Ik heb het zelfs nog moeten googelen als het echt goed was.
Je maakt me onzeker Micha, hou daar mee op!
Keer terug naar Slap Geouwehoer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast